200 tysięcy Polaków na KOD

1. Data: 2016-05-07 14:55:22

Temat: 200 tysięcy Polaków na KOD
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie było tak wielkiego marszu od 89r
Na Tvn transmisja z marszu
Na jedynce transmisja czekisty chińskiego Kaczyńskiego, dyktator musi być.
Narodowcy uciekli, bo stchórzyli, a tak liczyłem że nareszcie chlupnie kał ze łba
ormowcom bolszewickim, ale to bije tych co słabsi, wali po nogach jak jest grupa
silnych.

2. Data: 2016-05-07 15:05:41

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/56,117915,2
0033653,najlepsze-transparenty-z-dzisiejszych-demons
tracji,,1.html?utm_source=facebook.com&utm_medium=SM
&utm_campaign=FB_Gazeta

3. Data: 2016-05-07 16:37:22

Temat: Re: 200 tysięcy Polaków na KOD
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://youtu.be/djhUa085_Vc?t=54m26s

4. Data: 2016-05-07 20:56:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A co ma do tego hydrozagadka?
Tak patrzę i telewizja zachodnia też podaje już teraz 240 tysiaków, a policja pod
butem pisu 30tysięcy. Dzień wcześniej jedynka nazwała KOD terrorytami i pokazywali
zniszczenia zamachów terrorystycznych w innych krajach. Jak ormo niszczyło Warszawę i
ludzi biło wyjąc że oni prześladowani to dobrze, za to ci wredni terroryści z KOD
nawet trawnik omijali aby nie podeptać i to przy takiej masie.

5. Data: 2016-05-07 21:07:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://mobile.facebook.com/story.php?story_fbid=101
54179990509583&id=56246989582

6. Data: 2016-05-08 10:54:52

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-07 o 14:55, glob pisze:
> Nie było tak wielkiego marszu od 89r

Apropo ilości osób. I tych tłumów pokazywanych w TV. Waszym zdaniem na
zdjęciu poniżej jest więcej, dużo więcej, mniej czy dużo mniej osób niż
na omawianej demonstracji ?

http://www.heuristic.pl/img/blog/wydarzenia/_big/sta
dion_narodowy_mecz_otwarcia.jpg?1339743064770

Dębska

7. Data: 2016-05-08 11:48:44

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

>Apropo

atoco?

> [...]
>omawianej demonstracji ?

>http://www.heuristic.pl/img/blog/wydarzenia/_big/st
adion_narodowy_mecz_otwarcia.jpg?1339743064770

Szesnaście.

8. Data: 2016-05-08 12:23:54

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-08 o 11:48, Ghost pisze:

dion_narodowy_mecz_otwarcia.jpg?1339743064770

> Szesnaście.

Czyli nie osioł, widzę że się poprawia ...

Dębska

9. Data: 2016-05-08 13:12:07

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

W dniu 2016-05-08 o 11:48, Ghost pisze:

>>> http://www.heuristic.pl/img/blog/wydarzenia/_big/sta
dion_narodowy_mecz_otwarcia.jpg?1339743064770

>Czyli nie osioł, widzę że się poprawia ...

Zgadza się - kolejne demonstracje kodu gromadzą coraz większe rzesze. Te
rzesze.

10. Data: 2016-05-08 16:27:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 May 2016 10:54:52 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Apropo ilości osób.

Nodobradobra, no jest ich te 200 tysięcy W KRAJU.
:-))

Zaskoczyło to to mnie
Przypomnę
Wstrząsające