3,5 miesiąca temu wybiłem torebkę stawową

1. Data: 2006-01-14 21:35:11

Temat: 3,5 miesiąca temu wybiłem torebkę stawową
Od: "danynx" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

4 miesiące temu uszkodziłem palec wskazujący (dostałem piłką koszykową w
wyprostowany palec). Ortopeda nic nie nastawiał tylko usztywnił mi go na 4
tyg. do tej pory jest źle z palcem. Sprawa wygląda tak że codziennie rano
palec może zgiąć się do ok. 40 % po czym w ciągu dnia przy wykonywaniu
podstawowych czynności zginam go do 80 %. I tak jest cały czas. Ortopedzi
oczywiście twierdzą żeby ćwiczyć ćwiczyć ........ Byłem u takiego znachora
pod Lubartowem i twierdzi że mam wybitą torebkę stawową i dzieje się tak
ponieważ nie jest na swoim miejscu i nie przyrosła do tkanki miękkiej. Czy
po jej nastawieniu po takim czasie może być wszystko OK?

2. Data: 2006-01-16 18:19:59

Temat: Re: 3,5 miesiąca temu wybiłem torebkę stawową
Od: "Luki" <l...@T...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest na swoim miejscu i nie przyrosła do tkanki miękkiej. Czy po jej
> nastawieniu po takim czasie może być wszystko OK?

Jesli znachor tak mowi to nie wie co mowi. Torebke mozna uszkodzic a nie
wybic.
Wybic czyli jak rozumiem zwichnac to mozna sobie prawie kazdy staw a tutaj
nie wiadomo co sie stalo.
Bez badania nic wiecej nie mozna powiedziec.

Bylo RTG ?,

Łukasz

http://lukiphoto.of.pl/

Katar u dziecka - Sulfarinol + Atecortin?
HPV czy leczyc?
Praca
Bol i powiekszone piersi
za niski estradiol i progesteron