HPV czy leczyc?

1. Data: 2006-01-14 18:12:49

Temat: HPV czy leczyc?
Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z polecenia ginekologa zrobilam ostatnio badania na obecnosc HPV (z powodu
wyniku cytologii IIIa). Okazalo sie ze stwierdzono u mnie obecnosc DNA
wirusow HPV wysokiego ryzyka.
Nie bylam jeszcze na kolejnej wizycie ale przez telefon moj lekarz oznajmil
ze nie ma sie czym przejmowac, ze teraz bede musiala jedynie czesciej robic
badania cytologiczne.
Bardzo zaskoczyl mnie jego spokoj poniewaz na internecie czytalam ze wirus
HPV moze powodowac raka szyjki macicy. Powiedzial tez ze tego w zasadzie sie
nie leczy a w internecie znalazlam rowniez pare metod na leczenie HPV.
Czy powinnam udac sie do innego ginekologa?
Dodam jeszcze ze mam 22 lata

Z gory dziekuje wszystkim za odpowiedz i wszelkie rady.
--
Pozdrawiam, Marta

2. Data: 2006-01-15 11:06:55

Temat: Re: HPV czy leczyc?
Od: "muslieater" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety wydaje mi sie że w tym kraju to takimi "bzdurami" lekarze sie nie
zajmują bo po prostu nie potrafią.

3. Data: 2006-01-15 11:17:07

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety wydaje mi sie że w tym kraju to takimi "bzdurami" lekarze sie nie
> zajmują bo po prostu nie potrafią.

A ty nie potrafisz korzystac z zasobow internetu.
Bo nie ma skutecznej metody leczenia, mozna faszerowac intereferonem, ale ma
to swoje skutki uboczne, mozna usowac brodawki, wzmacniac odpornosc.
Brodawek sie moze pozbedziesz na jakis czas, ale wirus zawsze gdzies bedzie
siedzial i tylko czekal na spadek odpornosci zeby zaatakowac.

A google wypluwa rozne takie materialy (pierwsze linki):
http://www.cdc.gov/std/HPV/STDFact-HPV.htm
http://www.amoils.com/warts.html
Przeczytaj i sie wymadrzaj.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

4. Data: 2006-01-15 12:58:57

Od: "J" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie leczy a w internecie znalazlam rowniez pare metod na leczenie HPV.
> Czy powinnam udac sie do innego ginekologa?

Z tego co wiem to wirus jest obecny jedynie w komórkach do których wniknął a
więc miejscowo, komórki te są rezerwuarami wirusa. Komórki te mogą ulec
rozrostowi tworząc brodawki (kłykciny kończyste). W tym roku ma być dostępna
szczepionka zapobiegająca zakażeniu. Ale jesli masz widoczne brodawki na
skórze w okolicach intymnych to można je próbować zwalczyć wymrażając
ciekłym azotem w połączeniu ze smarowaniem kremem Aldara, a jeśli brodawki
są wewnątrz pochwy to już musi się tym zająć dobry ginekolog. Brodawki
leczyć trzeba bo raz że wirus przyczynia się do powstawania raka szyjki
macicy, dwa że zwieksza ryzyko zakażenia się wirusem HIV a trzy będziesz
zakażać swoich partnerów.
Aha, ważne jest żeby przed rozpoczęciem leczenia odpowiednio przygotować
swoj system odpornościowy, im silniejszy bedzie Twoj system odpornosciowy
tym wieksze szanse na wyleczenie. Czyli bezwzgledne rzucenie palenia, duzo
ruchu na swiezym powietrzu, odpowiednia dieta. I nie martw sie, mnóstwo
ludzi jest zakażonych tym wirusem, część z nich nawet jeszcze nie wie, nie
jest to najgroźniejsza z chorób przenoszonych drogą płciową . Powodzenia i
pozdrawiam Jacek

Praca
Bol i powiekszone piersi
za niski estradiol i progesteron
jak działa szczepionka
Przepuklina kręgosłup odcinek szyjny, pytanie o specjalistę