3 kg żurawiny

21. Data: 2007-09-04 13:26:46

Temat: Re: 3 kg żurawiny
Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <i...@p...org> napisał(a):

> To spróbuj jakiś dobrych. Serio serio. I na słodko, i wytrawnych.

Tak jest! Domowe są pyszne. Dublińskie w kawiarniach i barach - też. Chyba
tylko w USA są be. Pewnie ktoś serwował najbylejaksze, jakie mógł kupić. A
na proszek do pieczenia też jestem wyczulona - i mierzi mnie, gdy jest go za
dużo. Jeśli jest go tyle, ile trzeba - jest ok.

Ania

22. Data: 2007-09-04 13:31:10

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisal(a):

>Nowiec umówmy się, że Tobie muffunki nie smakują, a nie że jest to"syf
>niemożebny".

To przeciez zdania tozsame. Za kazdym razem mowiac, ze to syf człek
odwoluje sie do wlasnego gustu.

A proszek do pieczenia sie po prostu czuje.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

23. Data: 2007-09-04 18:24:45

Od: "fuksa" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Felinity"

> Ja to bym do babeczek dodała, do pierożków pieczonych, do ciasta
> francuskiego, do rogalików, do herbaty, do maślanki oraz bym je po prostu

gdyż ponieważ takie słodkości (ciasta i inne) nie mają u mnie wzięcia-
zrobiłam jednak dodatek do herbaty :)

zmiksowałam z cukrem, przeszkadzały mi skórki troszkę, przetarłam przez sito
i szkoda mi odpadów :D można zalać jakąś wódką?

Ola

24. Data: 2007-09-05 07:51:02

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Można dodać do herbaty. Mniam
>
> Qra

można dodać do ciasta np. zamiast rodzynek

Pozdrawiam

Monika

25. Data: 2007-09-05 11:34:26

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fuksa" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
(...)
> zmiksowałam z cukrem, przeszkadzały mi skórki troszkę, przetarłam przez
> sito i szkoda mi odpadów :D można zalać jakąś wódką?

Myślę, że to jest bardzo dobry pomysł.
Szykuję się do zrobienia nalewki z aroni.
Od wczoraj puszcza soczek pod wpływem cukru i miodu.

Pozdrawiam Krycha

26. Data: 2007-09-07 08:35:42

Od: "Beatka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> darczyncy dali taki przepis: zmielić i 1:1 wymieszać z cukrem i potem jako
> dodatek do herbaty, ale wyszłoby tego 6 kilo! :)
>
> co można jeszcze zrobić?
> dżem, sok, sos, konfitura ? na sok, to z kolei chyba za mało... :]

Własnie wczoraj zrobilam z 2 litrow : wody troszkę więcej niz owoców w
garnku, trochę cukru - próbowałam, nie chciałam, aby było za słodkie,
rozgotować , robi się fajna galaretka/ sos, do słoików, zamknąć i gotowe. Ja
do cammemberta (na ciepło) i do mięsa używam. Można tez do wędliny jak ktoś
lubi.
Dla mnie plusem jest, że tak szybko sie to robi.
Do części dodaj wiecej cukru a mniej wody i taki dżem Ci wyjdzie.
Zamrozić można, potem w zimie do ciast róznych sypnąć.
Trochę ususz i potem zaparzaj herbatke.

beatka

27. Data: 2007-09-07 08:51:11

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beatka" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> Do części dodaj wiecej cukru a mniej wody i taki dżem Ci wyjdzie.
> Zamrozić można, potem w zimie do ciast róznych sypnąć.

E tam - dać do rondla żurawiny i nasypać cukru - lekko podgrzewać - aby sok
puściła, nie musi być 1:1, chyba, że ktoś musi. Do mięsa wystaczy tylko
tyle, aby "złamać" kwasowość. Nie powinny się zepsuć - podobnie jak
brusznica.

Nowe Forum zapraszamy.
Nowe Forum zapraszamy.
pytanie o fried rice
Płyta indukcyjna - pytania do tych którzy takiej używają
parapetówka z mikrofali