30 lat - przeglad techniczny.

1. Data: 2005-03-14 09:39:55

Temat: 30 lat - przeglad techniczny.
Od: "VigoX" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!!

Przekroczylem magiczna bariere. 3 na poczatku.
W zwiazku z powyższym chcialbym sie pzrebadac, zdiagnozowac.. Zrobic jakis
bilans.

Jakie badania powinienem zrobic? Jakie badania krwi np.? RTG, EKG??
Mam otylosc, czasem skacze mi cisnienie krwi ale ogolnienie jest wysokie
(ok130) Wiecej dolegliwosci raczej brak.
Ale kto wie co w czlowieku siedzi. Czy mozna zobic jakies testy na
nowotwory, czy sa jakeis badania krwi w tym kierunku np?

Z wynikami chce isc potem do jakiegos kumatego internisty (tez go musze
znalezc) zeby mi to ocenil.

Napiszcie prosze jak wedlug was powinien wygladac taki zestaw badan dla
tzrydziestolatka.

Pozdrawiam
Vx

2. Data: 2005-03-15 13:01:17

Temat: Re: 30 lat - przeglad techniczny.
Od: Procki <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

VigoX on poniedziałek, 14 marca 2005 10:39 sat down, had a good think and...
wrote:

> Witajcie!!

Witaj

> [...]
> bilans.
>
> Jakie badania powinienem zrobic? Jakie badania krwi np.? RTG, EKG??

Nie czekać na badania, próbować zrobić (dieta, sport, zmiana trybu życia).

> , czasem skacze mi cisnienie krwi ale ogolnienie jest wysokie
> (ok130)

Rozumiem, że 130 mmHg to skurczowe. A jakie jest rozkurczowe (to po znaku
"/"? Kiedy był zrobiony ten pomiar, o którym piszesz? Do jakich wartości
skacze, kiedy?

> Wiecej dolegliwosci raczej brak.
> Ale kto wie co w czlowieku siedzi.

Nigdy nie wiadomo.

> Czy mozna zobic jakies testy na
> nowotwory, czy sa jakeis badania krwi w tym kierunku np?

Są, ale nie ma takiego badania przesiewowego (ogólnie dostępnego), które
wykrywa *każdy* nowotwór - i nie jest takim nawet głośny ostatnio PET.

> Z wynikami chce isc potem do jakiegos kumatego internisty (tez go musze
> znalezc) zeby mi to ocenil.

Pierwsze pytanie: ile chcesz na to poświęcić pieniędzy? Jeśli interesuje Cię
"profil podstawowy", to poniżej podaję coś w tym rodzaju. Jeśli nie, to
*polecam w pierwszej kolejności wizytę u lekarza* i wspólne z nim
zaplanowanie badań. Byłoby to wskazane, ponieważ nie podajesz tu zbyt wiele
danych, aby móc Ci doradzić coś dokładniej. Co masz na myśli pisząc, że
"więcej dolegliwości *raczej brak*"? - Dobrze, byś to wszystko najpierw
omówił z lekarzem.

> Napiszcie prosze jak wedlug was powinien wygladac taki zestaw badan dla
> tzrydziestolatka.

(1. Wywiad
2. Badanie fizykalne)
3. Badania krwi: morfologia, biochemia, elektrolity, lipidogram, glukoza (te
dwa ostatnie wskazane przy Twojej nadwadze)
4. Badanie ogólne moczu
5. EKG
6. USG jamy brzusznej
7. Rtg klatki piersiowej (szczególnie wskazane, jesli palisz)

> Pozdrawiam
> Vx

Pozdrawiam,

Procki

3. Data: 2005-03-15 16:31:30

Od: Grzegorz Janczyk <g...@a...pl_SPAM_> szukaj wiadomości tego autora

VigoX wrote:

> Witajcie!!
>
> Przekroczylem magiczna bariere. 3 na poczatku.

No to czas umierac ;))))))))))))))))))

MSPANC :D

Pzdr
Grzesiek >30 ;)

2,5 roczku a już 3 plomby, pękające szkliwo....
pieprzyki - prosze o radę
Czy ciąża urojona może być wykryta przez test ciążowy?
Niedoczynność Tarczyca u rocznego dziecka
W jakiej cenie witamina E 200 i Zincuprin ( cynk )