33 posty o mnie i do mnie :-DDD

1. Data: 2009-02-02 13:48:48

Temat: 33 posty o mnie i do mnie :-DDD
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzga wypuścili na chwilę z zakładu i wnet go tu pierun szczelił w jednej
godzinie :-DDDDDDDDDDDDDDDDD

2. Data: 2009-02-02 14:21:44

Temat: Re: 33 posty o mnie i do mnie :-DDD
Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> Bluzga wypuścili na chwilę z zakładu i wnet go tu pierun szczelił w jednej
> godzinie :-DDDDDDDDDDDDDDDDD

Odpowiadanie zajmie Ci pewnie ze dwa dni..

3. Data: 2009-02-02 14:38:51

Od: Baseciq <n...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Feb 2009 15:21:44 +0100, jadrys napisał(a):

> Odpowiadanie zajmie Ci pewnie ze dwa dni..

I w dodatku będzie bardzo ciekawe i pouczające w kontekście tematyki tej
grupy.

4. Data: 2009-02-02 14:44:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odpowiadanie zajmie Ci pewnie ze dwa dni..

Odpowiedziałam już - wystarczy na jeden.Byle summa summarum.

5. Data: 2009-02-02 14:44:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Feb 2009 15:38:51 +0100, Baseciq napisał(a):

> I w dodatku będzie bardzo ciekawe i pouczające w kontekście tematyki tej
> grupy.

Jako i Twoje :-)

6. Data: 2009-02-02 14:58:19

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Baseciq pisze:

> I w dodatku będzie bardzo ciekawe i pouczające w kontekście tematyki tej
> grupy.

Nie wiadomo.. Może Ikselka mięsem.. mielonym... Grubo mielonym.. A to
już będzie na temat..

7. Data: 2009-02-02 15:00:32

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Może Ikselka mięsem
będzie rzucać

8. Data: 2009-02-02 15:04:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Feb 2009 16:00:32 +0100, jadrys napisał(a):

> będzie rzucać

O to poproś bluzgacza. I od... się ode mnie. Chyba czekasz na jakiś smród,
a on ci to zapewni - to twoja i jego ulubiona atmosferka. Spiknij się z
nim, wespół w zespół pieskom raźniej :-).

9. Data: 2009-02-02 15:20:25

Od: jadrys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> O to poproś bluzgacza. I od... się ode mnie. Chyba czekasz na jakiś smród,
> a on ci to zapewni - to twoja i jego ulubiona atmosferka. Spiknij się z
> nim, wespół w zespół pieskom raźniej :-).

Masz w tym doświadczenie??

10. Data: 2009-02-02 16:21:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Feb 2009 16:20:25 +0100, jadrys napisał(a):

> Masz w tym doświadczenie??

Tak: obserwuję moje psy. Jeden bez drugiego nigdzie się nie ruszy. Wspólnie
tez atakują...

OBIADOKOLACJA
Panslavista...
Jak sie obraca omlet?
Degustacja
Jak pomysle o kanapkach z serem/szynka to mam odruch wymitony