36-letni...

1. Data: 2008-12-27 15:26:35

Temat: 36-letni...
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

...Tokaji Aszu Anno 1972 wypity wczoraj przy "słodkim", po obiedzie,
to było naprawdę wielkie przeżycie. Sfilmowano dla potomnych,
oczywiście, całą procedurę otwierania leciwej butelki i ją samą z
bliska oraz rozlewanie trunku do kieliszków, jak i wspólne
delektowanie się smakiem. Toast spełniliśmy za pomyślność starszej
córki i jej narzeczonego. W intencji młodszej córki - toast został
spełniony 7-letnim winem wiśniowym roboty mego TŻ. W sumie nie wiem,
które lepsze - mąż robi cudowne wina (w końcu zgodnie z kilkunastoma
dziesięcioleciami jego rodzinnej tradycji), obecni na obiedzie
koneserzy stwierdzili, że drugie dorównywało walorami pierwszemu.
TŻ spuchł z dumy, i słusznie :-)

2. Data: 2008-12-28 15:32:50

Temat: Re: 36-letni...
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

Ok, ale chuj to nas interesuje?
Rozumiem, ze musialas porzadnie dac dupy aby nabyc tego Tokaja, no ale nie
musisz od razu sie z tym kurwic online jak zwykle.
Widac, ze jestes prosta, bo piszesz takie pierdoly, aby sie dowartosciowac,
zeby ktos zaczal z toba rozmawiac, po tym jak sie zeszmacilas.
Na sile szukasz publiki dla swojego zalosnego, prostego i wiejsko-bazarowego
jestestwa.
--
Bluzgacz

3. Data: 2008-12-28 15:38:02

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Gru, 16:32, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> [...]
> zeby ktos zaczal z toba rozmawiac, po tym jak sie zeszmacilas.
> Na sile szukasz publiki dla swojego zalosnego, prostego i wiejsko-bazarowego

Jesteś okazem unikatowym prymitywizmu, parchły ziemniaku.

4. Data: 2008-12-28 22:04:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Dec 2008 16:32:50 +0100, Bluzgacz napisał(a):

> [...]
> Rozumiem, ze musialas porzadnie dac dupy aby nabyc tego Tokaja, no ale nie
> musisz od razu sie z tym kurwic online jak zwykle.

No cóż, tu ci odpowiem, bo warto i sprawi mi to szczególną przyjemność:
otóż rozumiem, że w łepetynie prostaka ci sie nie mieści, że można ot tak
sobie dostać w prezencie 36-letni Aszu. Bo wiesz, w moim towarzystwie pije
się tylko świetne i dobre trunki i taki prezent wśród nas to klasyka
prezentów, prostaku. Fakt, że ofiarodawca jest leciwy, a że trunków
przednich u niego ogromne bogactwo, to i 36-letni 5-punktowy Aszu miał
szanse przetrwać, jak to u konesera; dostałam go ze słowami "Oto prezent
dla najpiękniejszej kobiety mojego życia". Zresztą razem z cudnym
brylantem, oczywiście taktownie nie przewyższającym wielkością tych, które
dostaję zwykle od męża :-)
Zyczę ci podobnych możliwości, ciemięgo :-)

5. Data: 2008-12-28 22:28:29

Od: "Bzyko" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dostaję zwykle od męża :-)
> Zyczę ci podobnych możliwości, ciemięgo :-)

wow :) szacun respect mosci pani :D

6. Data: 2008-12-28 22:41:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Dec 2008 23:28:29 +0100, Bzyko napisał(a):

> wow :) szacun respect mosci pani :D

Za co? - dobra riposta bierze się z życia...

7. Data: 2008-12-28 22:58:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Dec 2008 23:04:47 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> prezentów, prostaku. Fakt, że ofiarodawca jest leciwy, a że trunków
> przednich u niego ogromne bogactwo, to i 36-letni 5-punktowy Aszu

3 punktowy, pomyliłam: 5-punktowy 10-letni to leży u mnie w piwnicy na
pochylni, aby doczekać wesela młodszej córki. Ale ten prezentowy 3-punktowy
ze wzgl. na wiek nieduzo traci na wartości; łatwo naśladować - polecam kup
teraz 10-letni (aukcje sa specjalne) i za 26 lat daruj komuś, może doceni,
durniu :-)

8. Data: 2008-12-28 23:08:13

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> szanse przetrwać, jak to u konesera; dostałam go ze słowami "Oto prezent
> dla najpiękniejszej kobiety mojego życia". Zresztą razem z cudnym

Niewidomy...

> brylantem, oczywiście taktownie nie przewyższającym wielkością tych, które
> dostaję zwykle od męża :-)

Kolejna mitomanska historia glupiej cipy

> Zyczę ci podobnych możliwości, ciemięgo :-)

Dla ciebie to szczyt marzen, prosta BYLA wiejska nauczycielo.
--
Bluzgacz

9. Data: 2008-12-28 23:12:15

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> ze wzgl. na wiek nieduzo traci na wartości; łatwo naśladować - polecam kup
> teraz 10-letni (aukcje sa specjalne) i za 26 lat daruj komuś, może doceni,
> durniu :-)

Zamknij ryj kretynko.
Kupilas jakiekolwiek wino z renty idiotko?
Leniwa i ryczaca 50tka nie bedzie mi mowic o dobrym winie, poniewaz jej
chamska proweniencja zaprzecza mozliwosci nabycia takowego, z braku kasy.
To tak jakby szambo chcialo byc kawiorem - nie przeskoczysz tego, zawsze
bedziesz tym pierwszym.
--
Bluzgacz

10. Data: 2008-12-28 23:14:12

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości :

> Za co? - dobra riposta bierze się z życia...

Niesmaczna riposta nie może być dobra.

michał

Re: cd Parkinsona
Pierwszy raz