Re: cd Parkinsona

1. Data: 2008-12-27 08:48:35

Temat: Re: cd Parkinsona
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:

> To kwestia wyboru, świadomego wyboru. Wolę być idiotą i wariatem, niż
> nic nie zrobić, stać cały cały czas pod ścianą i obserwować.

Dobrze się czujesz, Flyerku?
Może się przejadłeś?

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2008-12-27 21:22:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Dec 2008 09:48:35 +0100, medea napisał(a):

> Dobrze się czujesz, Flyerku?
> Może się przejadłeś?
>
> Pozdrawiam
> Ewa

Też się martwię...

3. Data: 2008-12-27 21:24:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Dec 2008 11:05:20 +0100, Flyer napisał(a):

> Flyer; <gj4sua$5mr$1@atlantis.news.neostrada.pl> :

> Btw. - literaci już tak mają. ;> Mam w okolicach Poetę. Wydał podobno
> nawet jakiś tomik wierszy. Gdybyś go spotkała na ulicy, to nie
> uwierzyłabyś - abnegat, wygląd starego boksera [gatunek psa], luybowanie
> się w krytyce i negacji innych, i codzienne poszukiwanie weny w puszkach
> piwa. ;>

Wypisz, wymaluj - Bluzg. Uwielbiam jego tutejsze poezje :-D

4. Data: 2008-12-28 14:53:02

Od: Hekate <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Gru, 10:57, Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:

> To kwestia wyboru, świadomego wyboru. Wolę być idiotą i wariatem, niż
> nic nie zrobić, stać cały cały czas pod ścianą i obserwować.
(...)
> A tak w ogóle - to jest zakończenie pewnego procesu, którego początek
> miał miejsce 28 lat temu - stałem pod ścianą korytarza w szkole i nie
> rozumiałem/nie potrafiłem być taki, jak "inni". :)

I nadal nie potrafisz i nie rozumiesz. Stoisz pod ścianą i robisz
miny.
Nie jesteś wariatem. Jesteś nudny.

-jk

5. Data: 2008-12-28 15:43:53

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Wypisz, wymaluj - Bluzg. Uwielbiam jego tutejsze poezje :-D

Widze, ze sporo prawdy ostatnio o sobie przeczytalas, skoro tak z nikad na
mnie naskakujesz.
To, ze jestes zalosna juz wiemy, o tym ze jestes z dnia na dzien coraz
wieksza kretynka - dajesz nam znac co chwila, w tym jestes niepowtarzalna i
niezastapiona. Mozna na ciebie liczyc hehe.
--
Bluzgacz

6. Data: 2008-12-28 15:44:37

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hekate" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

> Nie jesteś wariatem. Jesteś nudny.

Jak flaki xxxlki....

PS. Witam Pania.
--
Bluzgacz

7. Data: 2008-12-28 15:45:35

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Też się martwię...

Nazwij rzeczy po imieniu prostaczko:
"na sile szukam kogos do pogadania, po tym jak wszystkich obrazilam i
wszyscy maja mnie za pizde"
--
Bluzgacz

8. Data: 2008-12-28 21:36:35

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:

> Wiesz Medea - w czwartek odkryłem, że mi się nudzi.

Samotność to straszna trwoga. ;)

> przyjedź do mnie, chodź na obiad - to musisz odczekać pewien okres
> czasu, zanim uznasz, że propozycja przestała być aktualna. Można
> oczywiście powiedzieć - "żartowałem" - albo skłamać - "teraz jestem
> zajęty" - ale to passe. ;>

Można też podać konkretny termin, kiedy to zaproszenie jest aktualne.
Wydaje się to o wiele prostsze, nie sądzisz?

> No więc zamiast napastować innych, napastuję grupę. :)))

Rozumiem Cię. Mnie jakoś zawsze dopada 'syndrom poświątecznej depresji'.
W czasie świąt zawsze uświadamiam sobie własną samotność, bez względu na
to, z iloma ludźmi bym się w trakcie nie spotkała. Niewiele jest takich
spotkań, które dają mi poczucie faktycznej bliskości. Wczoraj złapałam
takiego doła, że mało brakowało, a też zaczęłabym 'napastować' grupę. Na
szczęście już minęło, odpowiednia ilość wina robi swoje. ;)

Pozdrawiam
Ewa

9. Data: 2008-12-28 21:54:05

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Można też podać konkretny termin, kiedy to zaproszenie jest
> aktualne. Wydaje się to o wiele prostsze, nie sądzisz?

Ale po co upraszczać, jak można skomplikować? :)

> Wczoraj złapałam takiego doła, że mało brakowało, a też
> zaczęłabym 'napastować' grupę. Na szczęście już minęło,
> odpowiednia ilość wina robi swoje. ;)

Ja na szczęście miałam dostęp do kompa limitowany. Za to do snu - nie
:D Chyba zdrowiej...

--
Pozdrawiam - Aicha

10. Data: 2008-12-28 22:05:50

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Ja na szczęście miałam dostęp do kompa limitowany.

Ja też sobie zlimitowałam. Pochowaliśmy z mężem lapki i bykiem jedno na
drugie spoglądało, kiedy któreś się ośmieliło na chwilę wyciągnąć i
włączyć. ;)

> Za to do snu - nie
> :D Chyba zdrowiej...

Rozpusta! Sypiałam do 10. :)