Re: cd Parkinsona

11. Data: 2008-12-28 22:13:31

Temat: Re: cd Parkinsona
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Dec 2008 23:05:50 +0100, medea napisał(a):

> Ja też sobie zlimitowałam. Pochowaliśmy z mężem lapki i bykiem jedno na
> drugie spoglądało, kiedy któreś się ośmieliło na chwilę wyciągnąć i
> włączyć. ;)

> Rozpusta! Sypiałam do 10. :)
>
> Ewa

Ja dziś wstałam o 12:30. Całe święta byłam od rana na nogach, bo już dzień
przed Wigilią pełen dom ludzi i nie wypadało gospodyni wstawać ostatniej, a
i śniadanie na 10 trzeba było wyszykować - ale za to teraz, jak zwykle w
tym czasie, mam święta osobiste - mąż mnie budzi delikatnie jak duszek, coś
koło 11-ej, i tak będzie aż do Sylwestra. Jedzenie biorą (mąż i młodsza
córka) sobie sami - po wczorajszym odjeździe gości zostało tego tony, a
teraz to mój czas odpoczynku. Choć nie powiem - właśnie wyszli od nas
miejscowi goście, z sąsiedztwa, jutro my do nich - i tak aż do Sylwestra,
od sąsiada do sąsiada, obchód wieczorny, a po Sylwestrze nadal, aż do 4
stycznia będziemy świętować Nowy Rok, i tak zaczniemy karnawał :-)

12. Data: 2008-12-28 22:18:44

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Ale po co upraszczać, jak można skomplikować? :)

Tak, prawda. Czasami to nie tylko komplikowanie...

Przy okazji Flyerowego posta (o tym zaproszeniu niemal wiecznie
aktualnym) przypomniał mi się jeden szczegół z jakiegoś opowiadania
Stachury, którego namiętnie kiedyś czytywałam. Otóż tam jeden facet
robił drugiemu herbatę i spytał "ile słodzisz?". A tamten mu na to: "syp
ile chcesz, najwyżej nie zamieszam". Strasznie mnie to rozczuliło i
pamiętam do dziś, mimo że czytałam blisko 20 lat temu. Ten szczegół
utkwił mi jako dowód wielkiej przyjaźni i zaprzeczenie wszelkiej
małostkowości.

Może tak samo jest w Flyerowym zaproszeniem - "przyjdź kiedy chcesz,
czekam o każdej porze dnia i nocy."*

*(albo: najwyżej mnie nie będzie, hi hi)

Ewa

13. Data: 2008-12-28 22:22:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Dec 2008 23:18:44 +0100, medea napisał(a):

> (...)
> Może tak samo jest w Flyerowym zaproszeniem - "przyjdź kiedy chcesz,
> czekam o każdej porze dnia i nocy."*
>
> *(albo: najwyżej mnie nie będzie, hi hi)

Tego typu rzucane "w cały świat" zaproszenia mój TŻ natychmiast kwituje
(nie powiem, żeby nie złośliwie): "Ależ bardzo chętnie! To kiedy możemy się
zjawić?"
Efektem jest zwykle nagła konsternacja zapraszającego :->

14. Data: 2008-12-28 22:24:19

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Tego typu rzucane "w cały świat"

Niezupełnie o to mi chodziło. :)

Ewa

15. Data: 2008-12-28 22:37:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Dec 2008 23:24:19 +0100, medea napisał(a):

> Niezupełnie o to mi chodziło. :)

Wiem, ale mi przywiodłaś na myśl ten szczególny rodzaj zaproszeń :-)

16. Data: 2008-12-28 22:58:59

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hekate" napisał w wiadomości:

> To kwestia wyboru, świadomego wyboru. Wolę być idiotą i wariatem, niż
> nic nie zrobić, stać cały cały czas pod ścianą i obserwować.
(...)
> A tak w ogóle - to jest zakończenie pewnego procesu, którego początek
> miał miejsce 28 lat temu - stałem pod ścianą korytarza w szkole i nie
> rozumiałem/nie potrafiłem być taki, jak "inni". :)

I nadal nie potrafisz i nie rozumiesz. Stoisz pod ścianą i robisz
miny.
Nie jesteś wariatem. Jesteś nudny.

Raczej pijany... ;D
Witaj w Starym jeszcze Roku! :)

michał

17. Data: 2008-12-28 23:04:29

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Ja dziś wstałam o 12:30. Całe święta byłam od rana na nogach, bo już dzień

Jebany len. Bezrobotna cipa

> przed Wigilią pełen dom ludzi i nie wypadało gospodyni wstawać ostatniej,
> i śniadanie na 10 trzeba było wyszykować - ale za to teraz, jak zwykle w

Sniadanie o 10? Kurwa, co za speluna pelna opierdalaczy....
Tylko leserstwo je sniadanie o takiej porze

> miejscowi goście, z sąsiedztwa, jutro my do nich - i tak aż do Sylwestra,
> od sąsiada do sąsiada, obchód wieczorny, a po Sylwestrze nadal, aż do 4
> stycznia będziemy świętować Nowy Rok, i tak zaczniemy karnawał :-)

Nie zapomnij o tym zeby odwiedzic kleche, notariusza i twojego doktorka od
pizdy, ktoremu klepiesz wszystkie pierdoly.
--
Bluzgacz

18. Data: 2008-12-28 23:06:14

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Niezupełnie o to mi chodziło. :)

Nie odpisuj tej pizdzie.
--
Bluzgacz

19. Data: 2008-12-28 23:18:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Dec 2008 00:04:29 +0100, Bluzgacz napisał(a):

> Jebany len.

Twoja kobieta na pewno o tej porze już od 6 godzin ciężko zarabiała na
twoje kiepskie papierosy...

> Bezrobotna cipa

Bezrobotna? - ależ skąd, właśnie się ubezpieczyłam w KRUS ze wzgl. na
hektary i zostałam zawodową rolniczką, no co żesz ty :-)

> Sniadanie o 10? Kurwa, co za speluna pelna opierdalaczy....
> Tylko leserstwo je sniadanie o takiej porze

Zawsze jemy w Święta śniadanie świąteczne i jest ono zawsze o 10. Wcześniej
i tak nikt nie wstanie, ponieważ wieczorami ucztujemy i gadamy do bardzo
późna - tyle osób przyjeżdża z daleka, że musimy się nagadać. Tak, że przed
świętami i w święta ja akurat najmniej śpię z powodów oczywistych, zatem
potem odsypiam az do Sylwestra i to właśnie mąż pilnuje, abym miała do tego
warunki. Ucz się na przyszłość :-)

> Nie zapomnij o tym zeby odwiedzic kleche, notariusza i twojego doktorka od
> pizdy, ktoremu klepiesz wszystkie pierdoly.

Dobrze, nie zapomnę, bo własnie mamy ustaloną podobną kolejność wizyt
cowieczornych aż do 4 stycznia :-)

Szczęśliwego Nowego Roku we własnym jednoosobowym gronie ci życzę. Bo nawet
w tę hipotetyczną kobietę nie wierzę. Bóg z tobą, tłuszczopocie. Nie kończę
nigdy roku w niezgodzie. Z mojej strony masz błogosławieństwo, bo jesteś
chorym człowiekiem - myślisz, że nie wiem? Mam nawet czasem wyrzuty
sumienia, że z tobą gadam, bo to musi (widać po treści twoich postów)
bardzo pogarszać twój stan.

KF. Nie odpisuj.

20. Data: 2008-12-28 23:49:35

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Bluzgi :) nie będę prosiła 2 razy :) chcę to w koncu zrobic bo potem będe
> stara i nikt mi nie da do papy nawet jak zapłace

Jestes stara, ty debilko.
--
Bluzgacz

Re: cd Parkinsona