Re: cd Parkinsona

201. Data: 2009-01-07 12:01:17

Temat: Re: cd Parkinsona
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Jan 2009 12:06:27 +0100, Gawron napisał(a):

> Ikselka<i...@g...pl>

> Jasne. To właśnie ja nagminnie używam tutaj liczby mnogiej, pani astronomko.
>
> Gawron

Wiecie, wiecie.

202. Data: 2009-01-07 12:14:00

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Gawron pisze:
> tren R<t...@n...sieciowy>

> bo ty patrzysz na to z drugiej strony

tak właśnie. bardzo dobrze to ująłeś.

--
http://www.teologiapolityczna.pl/
http://www.lastfm.pl/label/trener

203. Data: 2009-01-07 12:42:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Jan 2009 12:06:27 +0100, Gawron napisał(a):

> Ikselka<i...@g...pl>

> Jasne. To właśnie ja nagminnie używam tutaj liczby mnogiej, pani astronomko.
>
> Gawron

Czy ja gdzies uzyłam formy "my, astronomowie"?

204. Data: 2009-01-07 12:59:30

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ja gdzies uzyłam formy "my, astronomowie"?

Wypierdalaj mitomanko.
--
Bluzgacz

205. Data: 2009-01-07 14:21:16

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:

> Ludzie niepewni siebie i własnej wartości stosują liczbę mnogą w
> wypowiedziach, aby stworzyć SOBIE i tylko sobie wrażenie bandy koleżków
> za
> własnym ramieniem...

Ludzie bez dystansu do siebie w wypowiedziach stosują liczbę pojedynczą w
pierwszej osobie i liczbę mnogą w drugiej...

--
Dosiego Roku!
michał

206. Data: 2009-01-07 14:51:12

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Czy Wy się znacie osobiście, panowie? Czy faktycznie sam kontakt w

ze dwa razy się spotkaliśmy.
ale on straszne fochy stroi :)

207. Data: 2009-01-07 15:21:34

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora