3M NexCare ColdHot Pack - na zimno czy na goraco?

1. Data: 2003-06-13 13:02:05

Temat: 3M NexCare ColdHot Pack - na zimno czy na goraco?
Od: "PRzEm" <p...@n...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Niedawno lekarz przypisal mi stosowanie okladow z tego wlasnie specyfiku. To
jest miekki napelniony zelem oklad zimny lub goracy, wielokrotnego uzytku. A
mam go przykladac do urwanego sciegna Achillesa. Rzeczjasna jestem juz po
operacji no i teraz mam stosowac ten oklad. A moje pytanko brzmi: czy przy
sciegnie Achillesa mam go stosowac na zimno, czy na goroca. Czy ktos z
szanowynych forumowiczow orientuje sie w tej kwestii.

Pozdrawiam,
Przemek.