Narośl pod ząbkiem

1. Data: 2003-06-13 11:01:06

Temat: Narośl pod ząbkiem
Od: "magda" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
pierwszy raz na tej liscie pisze, bo raczej ze mnie okaz zrdowia był.
Niestety poszlam w piatek 13 do dentysty i...

Po zrobieniu RTG zeba, ktory mnie pobolewal (dolna 7, juz raz plombowana)
wyszlo na jaw ze pod nia cos siedzi. Na zdjeciu RGT widac bialą plamkę.
Dentysta stwierdzil ze to moze byc jakas narośl mineralna.
(Wielkość plamki to mniej wiecej 1/2, 1/3 korony zeba, dosc spora wiec)
Pojechalam do szpitala na Nowogrodzkiej,
a tam mi od razu powiedzieli ze albo usunąć ząb, albo podciać korzenie.
Troche mi sie to nie podoba, ponieważ w dziecinstwie usunieto mi 6,
na 8 rokowań nie ma (mam 20 lat i nawet zawiazki nie widac).

Co Wy drodzy stomatolodzy zrobilibyście mając mnie na fotelu ???
Usuwać? Podcinac? Czy jakas alternetywa?

magda z.