[3m] ile moze kosztowac oczyszczanie twarzy ?

1. Data: 2003-08-14 17:20:28

Temat: [3m] ile moze kosztowac oczyszczanie twarzy ?
Od: "JoAsienka" <w...@d...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Pytam, bo sie zapisalam na niedziele na pierwszy kosmetyczkowy raz i
nie wiem, ile moze to kosztowac, bo wiem, ze trwa 1.5 godziny...

--
JoAsienka, Włodek i Wiktor 20.02.2000
Gdynia

1. Data: 2003-08-14 17:37:30

Temat: Re: [3m] ile moze kosztowac oczyszczanie twarzy ?
Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie sie zapisalas????
Ja place na Morenie za oczyszczanie wykonywane kosmetykami Biodroga 90
zł (z masażem twarzy)

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-08-14 17:39:22

Od: "JoAsienka" <w...@d...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

kiedyś ten oto 'pisarz' o nazwie " Blancanieves" sprodukowal za pomoca
wlasnych dloni :
> A gdzie sie zapisalas????
> Ja place na Morenie za oczyszczanie wykonywane kosmetykami Biodroga 90
> zł (z masażem twarzy)
>
> Pozdrawiam serdecznie,
> Kasia

W Gdyni na Dąbrówce, ul.Paprykowa zdaje sie (nie znam tutaj az tak
dobrze tych osiedlowych uliczek) , wyglada na porzadny gabinet, mam
nadzieje, ze z twarza wyjde, bo mam ja okropna

1. Data: 2003-08-14 17:46:36

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, to na końcu świata ta Dąbrowa... ;)))))))))
Niestety nie wiem ile Ci policzą, ale nie sądzę żeby więcej niż 100
zł.
Jeżeli chcesz sobie poprawic trochę stan buzi, to bardzo Ci polecam po
oczyszczaniu położenie maseczki z alg - dla mnie rewelacyjny efekt!!!
(tylko śmierdzi takim mułem)

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-08-14 17:50:17

Od: "JoAsienka" <w...@d...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

kiedyś ten oto 'pisarz' o nazwie " Blancanieves" sprodukowal za pomoca
wlasnych dloni :
> Oj, to na końcu świata ta Dąbrowa... ;)))))))))

E tam, na koncu swiata to ja dopiero bede mieszkala w przyszlym roku - w
Kielnie :)

> Niestety nie wiem ile Ci policzą, ale nie sądzę żeby więcej niż 100
> zł.

Dobrze wiedziec, ze mniej wiecej tyle...

> Jeżeli chcesz sobie poprawic trochę stan buzi, to bardzo Ci polecam po
> oczyszczaniu położenie maseczki z alg - dla mnie rewelacyjny efekt!!!
> (tylko śmierdzi takim mułem)

Dzieki, musze sobie cos z twarza zrobic, bo naprawde koszmarnie mi sie
zakaszakowalo, mam jakies wagry i inne takie koszmarki...

1. Data: 2003-08-15 11:56:09

Od: Ela Suchenia <e...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

JoAsienka napisał(a):

[...]
> Dzieki, musze sobie cos z twarza zrobic, bo naprawde koszmarnie mi sie
> zakaszakowalo, mam jakies wagry i inne takie koszmarki...

A może na coś się uczuliłaś (ostatnio nie wyglądałaś tak strasznie :D)

Pozdrówka.

--
..:: Ela Suchenia == elcik<at>wp<dot>pl == GG #165056 ::..
[ ,,Think positive in life always and look for opportunities ]

1. Data: 2003-08-15 12:19:13

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

JoAsienka wrote:

> Dzieki, musze sobie cos z twarza zrobic, bo naprawde koszmarnie mi sie
> zakaszakowalo, mam jakies wagry i inne takie koszmarki...

Sluchaj, a masz jakis krem typu Skinoren? Radzilabymm Ci to intrensywnie
uzywac (2 razy dziennie), bo jesli masz stan zapalny to byc moze
kosmetyczka Ci tego nie ruszy, a jak nawet ruszy, to mozesz wyjsc w
gorszym stanie niz przed zabiegiem...

magda

1. Data: 2003-08-15 14:53:03

Od: "JoAsienka" <w...@d...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

kiedyś ten oto 'pisarz' o nazwie " :: Solana ::" sprodukowal za pomoca
wlasnych dloni :

> [...]
> byc moze kosmetyczka Ci tego nie ruszy, a jak nawet ruszy, to mozesz
> wyjsc w gorszym stanie niz przed zabiegiem...

nie mam takiego czegos, ale nie mam stanu zapalnego, po prostu miewalam
czasem kaszaki, ale teraz po prostu porobilo mi sie z czasem za duzo i
trzeba cos z tym zrobic, mam nadzieje, ze kosmetyczka wie co robi i mi
nie zepsuje twarzy, a ja naprawi albo poradzi cos...

1. Data: 2003-08-15 14:53:49

Od: "JoAsienka" <w...@d...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

kiedyś ten oto 'pisarz' o nazwie " Ela Suchenia" sprodukowal za pomoca
wlasnych dloni :
> A może na coś się uczuliłaś (ostatnio nie wyglądałaś tak strasznie :D)

nie, uczulenie to inna para kaloszy, na twarzy nic mnie nie uczulilo,
dziekuje za komplement :) A kiedy do mnie wpadacie ? ;)

1. Data: 2003-08-15 22:09:04

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

JoAsienka wrote:

> nie mam takiego czegos, ale nie mam stanu zapalnego,

cale szczescie!

> [...]
> trzeba cos z tym zrobic, mam nadzieje, ze kosmetyczka wie co robi i mi
> nie zepsuje twarzy, a ja naprawi albo poradzi cos...

Napisalam to po swoich doswiadczeniach z czyszczeniem u kosmetyczki. Na
wszelki wypadek miej cos antybakteryjnego pod reka, jakbys musiala
zastosowac po tym zabiegu...

pozdr, magda

jaki antyprespirant 2 ?
zapalenie stawu śródstopowo-palcowego
Napoje energetyczne i lista zdrowie? med
Sztyft z retinolem Avonu poniżej 30-tki?
Jaki antyperspirant