4-metylopirazol

1. Data: 2006-09-23 16:12:16

Temat: 4-metylopirazol
Od: "M.G." <c...@w...wiesz co> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje za wszystkie wczesniejsze odpowiedzi. teraz mam nastepne pytanie.
jak sie nazywa w polskich aptekach ten srodek i czy wogole mozna go dostac?
moze ktos napisze mi troche wiecej na ten teamt, bo w google nie ma nic. ta
zanzwe wzialem z tego artykulu:

"...Uczony zwraca uwagę również na inny związek blokujący przemianę
metanolu. To 4-metylopirazol, jego zdaniem najbardziej niedoceniony środek
zapobiegający objawom kaca. Jak skuteczny? W 1993 r. uczeni z uniwersytetu w
Monachium zażyli niewielką dawkę tego specyfiku i popili go sporą ilością
wiśniówki. - Było jej wystarczająco dużo, by "uziemić" nas na tydzień. Każdy
z nas pobił swój życiowy rekord. Wszystko skończyło się niewielkim bólem
głowy - wspomina Thomas Gilg z Instytutu Medycyny Sądowej w Monachium -
jeden z uczestników owego eksperymentu..."