4 psychiatrów ;-)

1. Data: 2003-06-04 08:24:23

Temat: 4 psychiatrów ;-)
Od: "Madab" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2003-06-04 09:37:35

Temat: Re: 4 psychiatrów ;-)
Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2003-06-04 12:48:01

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elizabeth" <w...@p...com> napisał w wiadomości
news:bbkehj$nq5$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A co powiecie na to?, look!
> http://www1.gazeta.pl/kraj/1,34317,1510292.html

Look!
Poczytaj, DLACZEGO nie chciał tego zrobić.

Ewa

4. Data: 2003-06-04 13:26:06

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Look!
> Poczytaj, DLACZEGO nie chciał tego zrobić.
> Ewa

Look! ;-)
Za badanie nasienia sprawcy powinna płacić policja (czy prokuratura?), ale
przecież mogła ta dziewczynka mieć jakieś obrażenia po tym gwałcie, więc
mógł ją chyba normalnie zbadać jak lekarz pacjentkę, która zgłasza się na
izbę przyjęć z nagłym problemem? Za badanie zapłaciłby NFZ....
O.

5. Data: 2003-06-04 16:24:46

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Poczytaj, DLACZEGO nie chciał tego zrobić.
>
> Ewa

Czytałam i uważam, że to nie jest żadne wytłumaczenie!!! Inaczej mówiłabyś
gdyby to zgwałcono Twoją córkę, siostrę, kuzynkę. Są inne sposoby na tego
typu protesty, nie kosztem pacjenta, w tym wypadku 10 letniej dziewczynki.
SKANDAL!!!!
Elizabeth

6. Data: 2003-06-04 16:25:18

Temat: Odp: 4 psychiatrów ;-)
Od: "Madab" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poczytaj, DLACZEGO nie chciał tego zrobić.

Ja przeczytałem i wiem, że normalny człowiek zrobiłby, co by tylko był w
stanie, aby pomóc ustalić sprawcę przestępstwa. Ale pewnie i ten lekarz nie
jest normalny... ;-)
Madab

7. Data: 2003-06-04 20:14:13

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok, tylko ten lekarz dokładnie wyjaśnił powody odmowy, zaznaczył też, że do
dziś chodzi po sądach z powodu braku odpowiednich uregulowań.
Poinformował też oficera dyżurnego, że takie badanie wykona biegły sądowy.
Czy nie można było zwrócić się do biegłego?
Oficer poprosił o zabezpieczenie materiału dowodowego. A jeśli materiał
zostałby pobrany niezgodnie z procedurą ("nieprofesjonalnie")?
Co wtedy?
Kto poniesie odpowiedzialność?

Ewa

8. Data: 2003-06-04 20:33:41

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Ok, tylko ten lekarz dokładnie wyjaśnił powody odmowy, zaznaczył też, że
do
> dziś chodzi po sądach z powodu braku odpowiednich uregulowań.

Za mało mu płacą za to chodzenie?
Miał szczęście, że nie trafił na mnie. Ale my się już nim zajmiemy!

> Poinformował też oficera dyżurnego, że takie badanie wykona biegły
sądowy.
> Czy nie można było zwrócić się do biegłego?

A TY wiesz, co to znaczy dla tej małej dziewczynki takie odsyłanie?
Przecież w tej sytuacji liczy się dobro małoletniego dziecka, a nie inne
urojone względy. Jesteś w stanie sobie wyobrazić jak będzie wyglądało jej
przyszłe życie? Poza tym wina jest udowodniona, skoro został zawieszony.
Mam nadzieję, że go wypieprzą i to z wielkim hukiem!!!

> Oficer poprosił o zabezpieczenie materiału dowodowego. A jeśli materiał
> zostałby pobrany niezgodnie z procedurą ("nieprofesjonalnie")?
> Co wtedy?
> Kto poniesie odpowiedzialność?

W tym przypadku nie zachodziła taka obawa.

> Ewa

Elizabeth

9. Data: 2003-06-04 20:41:01

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za mało mu płacą za to chodzenie?

Za chodzenie nie płacą w ogóle.

> Miał szczęście, że nie trafił na mnie. Ale my się już nim zajmiemy!

Gwałcicielem też się "zajmiecie"?

> sądowy.
>
> A TY wiesz, co to znaczy dla tej małej dziewczynki takie odsyłanie?

W artykule jest wyraźnie napisane, że oficer dyżurny DZWONIŁ do szpitala,
więc nigdzie dziewczynki nie odsyłali.

> [...]
> przyszłe życie? Poza tym wina jest udowodniona, skoro został zawieszony.
> Mam nadzieję, że go wypieprzą i to z wielkim hukiem!!!

Niczego mu nie "udowodnili", zawieszenie w czynnościach nie jest
równoznaczne z udowodnieniem jakiejkolwiek winy. Zrobiła się afera, więc go
zawiesili. Znasz powiedzenie o kowalu i cyganie?

> W tym przypadku nie zachodziła taka obawa.

Doprawdy? Skąd takie informacje?

Ewa

10. Data: 2003-06-04 20:43:14

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elizabeth" <w...@p...com> napisał w wiadomości
> Miał szczęście, że nie trafił na mnie. Ale my się już nim zajmiemy!
> Elizabeth

Ubiegając dalsze pytanie odpowiem, że my to organizacje kobiece.
Elizabeth
I dziwię Ci się, że Ty jako kobieta w ten sposób do tego podchodzisz.
Zapewniam Cię, że tej dziewczynki, ani jej rodziców nie obchodzą procedury
prawne. W tej sprawie zachodzi podejrzenie, że poprostu nie chciało mu się
tego zrobić.

Tego idioty okulisty ze Słupska też będziesz broniła? A tego ginekologa,
co sprzedał placebo zamiast RU, ale pieniądze pobrał za RU, też będziesz
broniła? Chyba nie zdajesz sobie sprawy na jakie konsekwencje tacy
pseudolekarze narażają pacjentów, albo robisz tak samo.

Re: lekarz - psychiatra
Re: lekarz - psychiatra
Re: [albertan] finansowanie dobra