Re: 4 psychiatrów ;-)

From: "Elizabeth" <w...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: 4 psychiatrów ;-)
Date: Wed, 4 Jun 2003 22:33:41 +0200

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
news:bbljun$ku9$1@opat.biskupin.wroc.pl...
> Ok, tylko ten lekarz dokładnie wyjaśnił powody odmowy, zaznaczył też, że
do
> dziś chodzi po sądach z powodu braku odpowiednich uregulowań.

Za mało mu płacą za to chodzenie?
Miał szczęście, że nie trafił na mnie. Ale my się już nim zajmiemy!

> Poinformował też oficera dyżurnego, że takie badanie wykona biegły
sądowy.
> Czy nie można było zwrócić się do biegłego?

A TY wiesz, co to znaczy dla tej małej dziewczynki takie odsyłanie?
Przecież w tej sytuacji liczy się dobro małoletniego dziecka, a nie inne
urojone względy. Jesteś w stanie sobie wyobrazić jak będzie wyglądało jej
przyszłe życie? Poza tym wina jest udowodniona, skoro został zawieszony.
Mam nadzieję, że go wypieprzą i to z wielkim hukiem!!!

> Oficer poprosił o zabezpieczenie materiału dowodowego. A jeśli materiał
> zostałby pobrany niezgodnie z procedurą ("nieprofesjonalnie")?
> Co wtedy?
> Kto poniesie odpowiedzialność?

W tym przypadku nie zachodziła taka obawa.

> Ewa

Elizabeth