45.000 PLN / 10 Arów /Kontener mieszkalny 60 m kw to DROGO??

1. Data: 2001-10-05 00:29:29

Temat: 45.000 PLN / 10 Arów /Kontener mieszkalny 60 m kw to DROGO??
Od: "Krzysztof Urbaniak" <x...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to dużo , mało czy tak sobie .
Ktoś zaproponował mi kupno 10 arowej działki ( aktualny status rolno -
budowlana)czekającej na przekształcenie na budowlaną(od 12.2000)
Działka znajduje się nad Bałtykiem w Śmiechowie pomiędzy Ustroniem Morskim
a Mielnem (około 1,5-2km)od lini brzegowej.
Nie byłoby w tym nic dziwnego ale w cene jest wliczony kontener mieszkalny
(używany) o pow 60 m kw/ 2.8m wys .( 6x10m):
-okna PCV i rolety zewnętrzne
-instalacja elektryczna
-Lazienka z wanną
-toaleta z kibelkiem i umywalką
-kuchnia z lodówka , kuchnia z płytą ceramiczną,szafki
-instalacja c.o.
Byłem , obejrzałem ,i szczena mi opadła.
Ma ktoś rozeznanie w cenach działek nad Bałtykiem.
Bo potrzebuje wsparcia moralnego .Ciężko tak sobie wydać tyle forsy .

Z GÓRY DZIĘKI
za jakiekolwiek podpowiedzi.
Krzysiek :o)

1. Data: 2001-10-05 13:14:50

Od: "Waldek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sam kontener kosztuje 24000+VAT zł
Są do nabycia w Gorzowie
Co do działki, lokalizacja, media itp to sam oceń

Waldek

tapczan-polka
Re:tapczan polka
okrutny spam ...