5-10-15

71. Data: 2002-03-06 06:42:15

Temat: Odp: 5-10-15
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert Szymczak <r...@t...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych

| OK, przepraszam za epitet, jeśli to tak boli. Nie zmienia to jednak
| faktu jak płytko i powierzchownie odbierasz innych ludzi.
| Nie odbieram nikomu prawa do jego przekonań. Ale to grupa
| dyskusyjna, a nie tablica ogłoszeń poglądów.

A do czego sluzy dyskusja, jesli nie do wyrazenia swoich pogladow?
Sorry, ze tak to zabrzmi, ale... chcialbys na grupie czytac tylko mile
lechcace rzeczy?

| Powtarzam:
| Złem jest to, że powtarzając dyrdymały o życiu za dwoje, o wiecznej
| pilęgniarce czy rehabilitantce, utwierdzasz w innych szkodliwe nam
| stereotypy.

Dla Ciebie dyrdymaly, dla Niej nie. Jak juz powiedziala - to Jej prawda.
Ona przyznala sie do SLABOSCI i przeprosila z gory za to, ze tak
zabrzmiala.
Powiedziala niejako: Przykro mi, ale jestem slaba i nie moglabym -
przepraszam, ale to prawda.
To Jej osobisty poglad i ma do Niego prawo - jak i do _kulturalnego_
wyrazania go.

A stereotypy tworza sie chyba nie przez brak partnerow malzenskich, ale
przez niewiedze, prawda?

Kazdy chcialby byc Supermanem... Ona pewnie tez.

Pozdrawiam rowniez,
didziak :-)

72. Data: 2002-03-06 07:52:55

Temat: Re: a moze od drugiej strony?
Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Inwalida napisał(a):
> To stwierdzenie jest bardzo dziecinne. Bo co znaczy lepsze.
> Bedziesz lepszy bo nie bedziesz chlał, bił żony?

Pytanie dotyczyło kwestii finansowych. Odpowiedź dotyczyła tego
samego. Mówię tylko i wyłącznie o finansach, nie o chlaniu czy
biciu. Czytaj uważniej posty.

> Niestety większość nie tylko nie może zagwarantować, w jakim
> stanie zdrowotnym bedzie za lat.X. I jakimi środkami na życie
> będzie dysponować.

Nikt nie jest w stanie. Nawet Gudzowaty :-)

> Oczywiście rozumiem że wypowiadasz się za siebie.

Jak każdy, ups, jak większość.

> Ja mogę powiedziec to samo, z tą różnicą że nie szykuje się do
> trwałych związków. Nie lubie ryzyka, cenię wolność.

Ja też się nie wybieram przed ołtarz. Z różnych zresztą względów. A
wolnym można być też w tandemie.

> Niestety wiekszość ON ma do zaoferowania tylko, albo aż siebie
> i bieda rentę.

I co z tego. Niektórzy mają do zaoferowania TYLKO siebie i nie są
ON.

Robert

73. Data: 2002-03-06 08:13:29

Temat: Re: 5-10-15
Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

didziak napisał(a):
> A do czego sluzy dyskusja, jesli nie do wyrazenia swoich pogladow?
> Sorry, ze tak to zabrzmi, ale... chcialbys na grupie czytac tylko mile
> lechcace rzeczy?

Hmm, tylko że to ja byłem tu ten niemiły. Właśnie chodzi mi o to, że
cokolwiek napisze się na grupę jest potencjalnie narażone na magiel.
I trzeba liczyć się z tym, że komuś Twój pogląd nie podpasuje.
Natomiast na tablicy ogłoszeń możesz sobie pisać co chcesz, np. że
kochasz komuchów albo neonazistów - i "ujdziesz cało".

> To Jej osobisty poglad i ma do Niego prawo - jak i do _kulturalnego_
> wyrazania go.

Nie odbieramm nikomu tego prawa. Ale zastrzegam sobie prawo do
riposty na poglądy innych bo to grupa dyskujna i jak napisałem my tu
wnikamy a nie prześlizgujemy po powierzchni.

Pozdrówka,
Robert

74. Data: 2002-03-06 08:22:56

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Inwalida napisał(a):
> To nie są bzdury tylko fakty :-)

To jakieś badania były na temat? Chętnie popatrzę na liczby...

> Napisałem tylko to że na starcie, jesteśmy na przegranej pozycji
> w porównaniu z jak to ująłeś "bykami" :-)

To Ty tak uważasz. Ja nie uważam swojej pozycji za przegraną i
gorąco namawiam innych by nie zastanawiali się czy są przegrani czy
też nie lecz by byli po prostu SOBĄ.

Robert

75. Data: 2002-03-06 10:11:25

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Inwalida" <I...@a...net> schrieb im Newsbeitrag

> Użytkownik "JC" <J...@t...de> napisał w wiadomości

/.../

> I właśnie to mówię, mamy podniesioną poprzeczkę :-)
> Nie napisałem tego z powodów problemów osobistych,
> rad mi też nie trzeba :-)

Nie daję rad.
Zle mnie zrozumialeś.

> Napisałem tylko to że na starcie, jesteśmy na przegranej pozycji
> w porównaniu z jak to ująłeś "bykami" :-)

> Na temat sposobów się nie wypowiadam :-) Nie jestem typem koguta.
> I jestem za leniwy na rwanie :-) Zawsze bazowałem na przypadku :--)))

Dyskusja nie dotyczy sposobu "rwania" kobiet, jak to nazwałeś, ale tego iz
trudno
zdobyć kobietę na żonę i partnera na przyszłość kiedy ma się jej do
zaoferowania
np. "gałkę lodu", czyli właściwie nic. "Gałka lodu" w tym kontekście to
symbol. Moze mnie nie zrozumiałeś o czym świadczy wtrącony "kogut"
w Twoim tekście.

/.../

> I to jest właśnie wysoko postawiona poprzeczka i o tym mówię.
> Większość nie tylko ON z mieszkaniem ma soliny problem.
> A o pracy część z nas może zapomnieć, nie liczę groszowych robutek :-)

I to są podstawowe problemy, które w pierwszej kolejności
trzeba usunąć chcąc myśleć o założeniu rodziny.

> Nie da się przetańczyć, trzeba się trochę napocić :-)
> Mój przykład tańca dotyczył posta Magdy, ona poprostu nie
> chce kulawego i tyle. Taniec to przykład półśrodka w wykonaniu ON.

Ten mój post też nie odnosi się do wątku Magdy lecz do podstaw
egzystencji rodziny.

> I nadal nie potępiam ludzi którzy nie chcą wiązać się z ON.

Ja też nie.
Podane powody tej niechęci pokazały tylko niekonsekwentne
wypowiedzi ich autorki a dot. konkretnie niektórych jej uzasadnień.

Wydaje mi się, że niezrozumieliśmy się.

pozdr. - Józek
______________

76. Data: 2002-03-06 10:29:32

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Dabkowski napisał(a):

> Dšżenie do zawarcia zwišzku małżeńskiego ON z kimś zdrowym wydaje mi
> się podejrzane. Nawet jeśli jest to ktoś wg swojego mniemania
> samodzielny, czy nie ma w tym nuty szukania bezpieczeństwa, tak w
> razie czego?

A czy zdrowi też się tym ni kierują ?
Też myślą co będzie za kilka, kilkanaście lat - z nim ?
Bez poczycia bezpieczeństwa żadna kobieta ani zaten facet nie pobierze się.
I to nie zależy od zprawności czy zdrowia.
Teraz tylko określć co komu odpowiada za standard bezpieczeństwa - Magdzie -
to jest zdrowy kochający facet.
Innym może tylko być kochający facet.
I tutaj jest pies pogrzebany.

> Pytanie dla tych, którzy tak idealizujš miłość, która
> niby powinna przekraczać wszystkie bariery: czy chcielibyście być
> ciężarem dla tego, kogo kochacie? Oczywiście każdy może stać sie
> ciężarem dla drugiej osoby, ale trudno wymagać od kogoś podejmowania
> takiego ciężaru na dzień dobry. Panowie niepełnosprawni, czy jesteście
> pewni, że oprócz miłości możecie dać paniom, które pokochacie,
> poczucie bezpieczeństwa niezbędne im do stworzenia domu?

To zależy co Panie, zrozumieją jako bezpieczeństwo, każdy ma inne poglądy
na świat i na przyszłość.

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

77. Data: 2002-03-06 10:46:47

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski napisał(a):
> [...]
> I to nie zależy od zprawności czy zdrowia.
> Teraz tylko określć co komu odpowiada za standard bezpieczeństwa - Magdzie -

Piękne podsumowanie wątku 5-10-15 podane przez Jacka. Brawo Jacek,
bardzo mi się to podobało.

Robert

78. Data: 2002-03-06 11:28:40

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski napisał(a):
> Autografy rozdam w Ustroniu ;)))))

A nie możesz rozdać swoich podpisów elektronicznych? :))

Robert

79. Data: 2002-03-06 11:31:42

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

80. Data: 2002-03-06 11:44:11

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski napisał(a):
> Ty, ty nie za bardzo z tą elekroniką :-))
> może nie przesadzajmy :))

To może podeślę Ci piracką Żonę 2000 Pro+ ? Mam też licencjonowaną
Kochankę Me z Bonuc Pack ;-)))

Robert

Nastała "Wielka Rewolucja"
Poznam osoby po przeszczepie