5 lutego - piję zdrowie wszystkich, którzy obchodzą dzis urodziny

1. Data: 2002-02-05 21:05:30

Temat: 5 lutego - piję zdrowie wszystkich, którzy obchodzą dzis urodziny
Od: "Brian" <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Dziś jest 5 lutego. Siedzę właśnie przed komuputerem i robię zupełnie inne
rzeczy, ale tak przy okazji ściągnąłem pocztę i takie tam ...
... i dzisiaj są urodziny dziewczyny, która zrobiła dużo dobrego w moim
życiu. Pokazała mi, że można żyć w zupełnie inny sposób. I zacząłem tak żyć.
No, może nie od razu, ale w końcu tak. I to było bardzo pozytywne. Dziś ma
męża i dziecko i życzę jej wszystkiego co dobre. Nie widziałem jej juz chyba
z pięć lat, ale mam dla niej dużo ciepłych i dobrych uczuć i pewnie zawsze
będę miał. Nie mam z nią kontaktu, więc za pośrednictwem PSP chcę wznieść
toast szlachetnym piwem za zdrowie wszystkich, którzy urodzili się 5 lutego.
Niech im będzie dobrze w życiu!

--
Brian

b...@e...pl
# Life is the bitch and then you die #

1. Data: 2002-02-05 21:08:56

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brian wznosi:

> [...]za pośrednictwem PSP chcę wznieść
>toast szlachetnym piwem za zdrowie wszystkich, którzy urodzili się 5 lutego.
>Niech im będzie dobrze w życiu!

To i ja wzniosę wczorajszym irlandzkim Murphy's (a dobreńkie było): Slainte!
(Zaraz, zaraz, czy to nie sa urodziny ibn Ladina?) :-)))

Saulo
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-02-05 21:40:10

Od: "Brian" <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze jedno. Jeżeli ktoś z waś zna kogoś urodzonego 5 lutego, przekażcie
mu moje pozdrowienia i życzenia wszystkiego dobrego.

--
Brian

b...@e...net
# Life is the bitch and then you die #

1. Data: 2002-02-05 22:22:07

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Brian" <b...@e...net> napisał w wiadomości

> więc za pośrednictwem PSP chcę wznieść
> toast szlachetnym piwem za zdrowie wszystkich, którzy urodzili się 5
lutego.
> Niech im będzie dobrze w życiu!

Witaj :-)
Urodziłam się dawno temu miesiąc przed planowanym terminem i był to
wspomniany przez Ciebie dzień 5 luty ;-) Dziękuję za list i wzajemnie życzę
wszytkiego najlepszego.
To fajnie, że tak ciepło i z szacunkiem wspominasz swoją dziewczynę, uczucie
:-|

Pozdrawiam Masoneczka

1. Data: 2002-02-06 08:51:46

Od: "Eryk Kielar" <e...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
życzę
> wszytkiego najlepszego.
> To fajnie, że tak ciepło i z szacunkiem wspominasz swoją dziewczynę,

Aniu!!
Zatem przyjmij urodzinowe życzenia wszystkiego co tylko najlepsze i
wymarzone!!!
Moc całusów i przytulen!!
Eryk

1. Data: 2002-02-06 12:14:19

Od: "lume" <i...@f...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

100 lat

1. Data: 2002-02-06 18:26:06

Od: "Inez" <s...@i...szpitala.paranoi> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Brian
[...]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

A już myślałam, że o mnie...;)

: Nie mam z nią kontaktu, więc za pośrednictwem PSP chcę wznieść
: toast szlachetnym piwem za zdrowie wszystkich, którzy urodzili się 5
lutego.
: Niech im będzie dobrze w życiu!

Dziękuję:) A i Tobie życzę wszystkiego najlepszego.

pa!
Inez
--
Zaiste, najlepszym lekarstwem na ból głowy jest topór.
Wywołuje niestety niepożądane skutki uboczne.

1. Data: 2002-02-06 18:40:12

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eryk Kielar" <e...@y...com> napisał w wiadomości

Aniu!!
> Zatem przyjmij urodzinowe życzenia wszystkiego co tylko najlepsze i
> wymarzone!!!
> Moc całusów i przytulen!!

Eryku !!!
Bardzo bardzo dziękuję :-)
Pozdrawiam Ania

1. Data: 2002-02-06 20:02:11

Od: "Brian" <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Inez" <s...@i...szpitala.paranoi> napisał w wiadomości

> [...]
ma
> : męża i dziecko i życzę jej wszystkiego co dobre.

Nie o tobie, bo nie urodziłaś się 5 lutego, nie masz męża, nie masz dziecka
?
Jeżeli przez chwilę myślałaś, że o tobie, to w pewnym sensie to było o
tobie.
No to specjalne życzenia specjalnie dla ciebie !!!

WSZYSTKIEGO ciepłego, mruczącego i tulącego się.

--
Brian

b...@e...net
# Life is the bitch and then you die #

1. Data: 2002-02-08 17:33:28

Od: "Kuki" <k...@s...pl-NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

"Brian" <b...@e...net> wrote in message
.pl...

> Dziś jest 5 lutego.

Jutro 9 lutego. I niejaki Eryk, pewnie obchodzi imieniny. :))
Dlatego wszystkim Erykom składam życzenia:
"Wesołych, wesołych ... imienin." :-)))

Tutejszy Eryk Kielar pewnie obchodzi imieniny 18 maja,
bo jest tak napisane w każdym kalendarzu!!!!
Wiec jeszcze poczekam ... :-)))0

Kto by zapomniał złożyć mi życzenia 2 lutego,
ma jeszcze szanse 26 lutego, bo 26 lipca, to jest
święto nie Mirosława, ale Mirosławy he he he ;-)

Tak, więc jutro :-) upijamy się zdrowiem, a w
niedziele latamy razem z Małyszem dookoła skoczni. ;-))))

> --
> Brian

(wszystko co zbędne wyciąłem 8-))
Kuki :-))