Bledy w postrzeganiu - referat

1. Data: 2002-02-05 21:26:23

Temat: Bledy w postrzeganiu - referat
Od: Agnieszka <a...@l...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
Musze napisac referat z psychologii na temat "Rozwoj Spoleczny - bledy w
postrzeganiu". Czy moze mi ktos podac jakas literature na ten temat lub
jakis link?
Z gory dziekuje za odpowiedz.
Aga.

1. Data: 2002-02-05 21:40:52

Temat: Re: Bledy w postrzeganiu - referat
Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Musze napisac referat z psychologii na temat "Rozwoj Spoleczny - bledy w
> postrzeganiu". Czy moze mi ktos podac jakas literature na ten temat lub
> jakis link?

Bardzo sympatycznie i lekko - Aronson - "Psychologia spoleczna - serce i umysl"

1. Data: 2002-02-06 11:02:15

Od: "lume" <i...@f...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Agnieszka" <a...@l...uci.agh.edu.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> Musze napisac referat z psychologii na temat "Rozwoj Spoleczny - bledy w
> postrzeganiu". Czy moze mi ktos podac jakas literature na ten temat lub

Moge ci rzucic jak ci bardzo potrzebne,

tam cos bedzie wlasnie o atrybucjach Aronson sie tez gdzies przewinie itd..
Daj znac jak chcesz

1. Data: 2002-02-06 19:39:50

Od: Agnieszka <a...@l...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma takiej ksiazki w BJ. Czy "serce i umysl " to rozdzial tej ksiazki czy tez
tytul?

1. Data: 2002-02-06 19:50:44

Od: Agnieszka <a...@l...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli masz jakies materialy lub linki to przeslij mi na moj adres.

1. Data: 2002-02-06 22:40:21

Od: "bopp" <b...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mozesz tez sprawdzic w "czlowiek-istota spoleczna" tez Aronsona wydawnictwo
PWN 1978 a pozniej 1995
powodzenia

pozdrawiam
Jarek

1. Data: 2002-02-06 22:47:11

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma takiej ksiazki w BJ. Czy "serce i umysl " to rozdzial tej ksiazki czy tez
> tytul?

Na pewno jest (ale moze byc np. 1 sztuka bo to drogie paskudztwo :-))

Dokladny tytul to tak jak Ci napisalem "PSYCHOLOGIA SPOLECZNA"
podtytul to "serce i umysl"

autorzy: Elliot Aronson, Timothy D.Wilson, Robin M.Akert

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

5 lutego - piję zdrowie wszystkich, którzy obchodzą dzis urodziny
Bledy w postrzeganiu - referat
wiosna?
Zaburzenia emocjonalne i szkoła
Samospełniające się proroctwo