6 tygodni diety-efekty

1. Data: 2002-05-30 17:31:03

Temat: 6 tygodni diety-efekty
Od: "mdrok" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Minelo 6 tygodni ze 105 kg waze 96kg. Mam nadzieje ze juz nie przytyje.
jeszcze licze tak zeby schudnac 6-8 kg. Przy 190 cm wzrostu sadze ze to
bedzie chyba dobra waga.

Pozdrawiam.

2. Data: 2002-05-30 20:44:56

Temat: Re: 6 tygodni diety-efekty
Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mdrok" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Minelo 6 tygodni ze 105 kg waze 96kg. Mam nadzieje ze juz nie przytyje.
> jeszcze licze tak zeby schudnac 6-8 kg. Przy 190 cm wzrostu sadze ze to
> bedzie chyba dobra waga.

Zaczęłeś się już normalnie (tylko mniej niż kiedyś) odżywiać, czy wciąż
głodujesz?
Jeżeli już zakończysz dietę, to będę bardzo ciekaw czy uda Ci się utrzymać
osiągnięty sukces.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

3. Data: 2002-05-31 08:45:30

Od: "mdrok" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:ad62vj$pho$1@news.tpi.pl...
> [...]
> głodujesz?
> Jeżeli już zakończysz dietę, to będę bardzo ciekaw czy uda Ci się utrzymać

Ja nie glodowalem....tylko poprostu nie jadlem tyle co kiedys. Znaczy w
rodzinie
mowia ze sie glodze..ale ja normalnie jem sniadanie tzn. nie obzeram
sie...obiad takze zjem-
takze oczywiscie mniej niz kiedys. Miedzy posilkami zdarzy mi sie zjesc
jakies jablko albo cos.
Poprost unikam slodyczy-wogole nie jem. Nie slodze herbaty nawet- heh nawet
jej nie pije bo sie
odzwyczailem. I jakos nie czuje zebym sie bardzo meczyl bo spokojnie
funkcjonuje. No czasami sobie
zjem kawalek pizzy na obiad- wczesniej nawet jej nie jadlem. Przewaznie
staram sie zapychac pomidorami-
uwielbiam je tak ja Tyi salata i takimi warzywkami innymi.Martwi mnie troche
ze cwicze teraz mniej..musialem
oddac pozyczone hatle ;((. ALe biegac biegam i na rowerku jezdze...ale
zawsze prawie codziennie jezdzilem.
Wiem ze wy polecacie odzywiac sie 6 x dziennie ale ja tak bym nie dal
rady....psychicznie czylbym sie nawet zle.
Wiedzac ze tyle razy jem czylbym ze poprostu sie obzeram. Ja jem poprosty 2
x dziennie (sniadanie,obiad) no miedzy
tymi posilkami tak jak wspominalem trafia mi sie jakis owoc zjesc. Mam
nadzieje ze nie robie zle ...ale ju bede tego
mojego planu sie trzymal.

Pozdrawiam.

4. Data: 2002-05-31 10:35:30

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tymi posilkami tak jak wspominalem trafia mi sie jakis owoc zjesc. Mam
> nadzieje ze nie robie zle ...ale ju bede tego

jeśli ta sama ilosci pokarmu podzielisz sobie na większą ilosć posiłków to
bedziesz miał lepsze efekty

> Pozdrawiam.

Warto przeczytać! Wywiad z dr Janem Kwaśniewskim
Optymalny Grzegorz Wasiak łamie prawo namawiając do samobójstwa.
OT: Skanowanie zdjęć z negatywów i slajdów
Jakie problemy ma Krystyna przez to, że jej rodzice nie byli optymalni? (a może byli???)
Szalikowcy dietetyczni