7 dzień

1. Data: 2002-12-07 12:32:23

Temat: 7 dzień
Od: "becisko" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzis jest 8 dzien przerwy po pierwszym wzitym przeze mnie opakowaniu
cilestu, czyli dzis o 22 zazyje 1 tabletke nastepnego drugiego opakowania.
jezeli jednak chcialabym sie kochac z moim chlopakiem przypuscmy za jakis
czas jeszcze przed wzieciem tej pigulki dzisiejszej( pierwszej z drugiego
listka) to czy skutecznosc jeszcze jest zachowana? a moze powinnam poczekac
az wezme te tabletke wieczorna?

2. Data: 2002-12-07 13:12:18

Temat: Re: 7 dzień
Od: "big mama" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "becisko" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czas jeszcze przed wzieciem tej pigulki dzisiejszej( pierwszej z drugiego
> listka) to czy skutecznosc jeszcze jest zachowana? a moze powinnam

Skoro skończyłaś już pierwsze opakowanieCilestu to jesteś już w pełni
zabezpieczona. Miłej zabawy :)
BM

3. Data: 2002-12-07 13:14:51

Od: Yellow Peril <xanda@wytnij_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jednostka prawdopodobnie myslaca <asspvm$evn$1@news.tpi.pl>,
b...@p...onet.pl napisala:
> [...]
> listka) to czy skutecznosc jeszcze jest zachowana? a moze powinnam poczekac

Jesli zachowalas , tak jak mowisz, przepisowa 7-dobowa przerwe (nie
przekroczylas jej) to mozesz "cieszyc sie zyciem" jeszcze przed 22:00 :)
Ale o 22:00 obowiazkowo pigula:)

Milego wieczoru.

Yellow

3-miesięczna opuchlizna