76 zalet

1. Data: 2003-05-16 10:34:20

Temat: Re: 76 zalet
Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

.. z Gormenghast <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> "ulast" w news:ba273o$akn$1@nemesis.news.tpi.pl...
> /.../

> I to jest cenna uwaga!:)
> Rzecz nie polega przecież na wskazywaniu jakiś _obcych_ zalet
> wg własnego widzimisię, ale na wskazaniu zalet tegoż Ediss'a !!
>
> Ja dodałbym tu również dla wzmocnienia
> - pomysłowość -
> w wykreowaniu ciekawego imienia ;))

i to jest cenna uwaga!:)
czy rozmowa w grupie dyskusyjnej jest tylko ścisłym odpowiadaniem
na pytanie postawione w temacie,
czy jest również podpowiedzią np. na przykładzie swoich doświadczeń

lub czy jest krytyką stanowiska przedstawionego przez pytającego?

zdanie typu:
> Rzecz nie polega przecież na wskazywaniu jakiś _obcych_ zalet
> wg własnego widzimisię, ale na wskazaniu zalet tegoż Ediss'a !!

wskazywało by, że autor tych słów ocenia w sposób jednoznaczny rozmowy
prowadzone przez innych

w tym świetle mój 'post' jest nie na temat
za co z góry serdecznie dziękuję ;)

"błazen królewski"
:-)
ksRobak

--
pomysłowość nie zna granic :o) [ksRobak]

1. Data: 2003-05-16 19:30:12

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak" w news:ba2erb$jhm$1@inews.gazeta.pl...
/.../

> i to jest cenna uwaga!:)
> czy rozmowa w grupie dyskusyjnej jest tylko ścisłym odpowiadaniem
> na pytanie postawione w temacie,
> czy jest również podpowiedzią np. na przykładzie swoich doświadczeń

Sprawa widzimisia księżulka.
Jesli to drugie - to będzie to, co w wątku o agresji;
ktoś tam zdaje się zatęsknił do sci na widok poroży męskich.
I speszył rozmówców dziwnym trafem.

> zdanie typu:
>
> wskazywało by, że autor tych słów ocenia w sposób jednoznaczny
> rozmowy prowadzone przez innych

Jako i autor tegoż - nie mieści się coś w księżej teorii ?;)
Czyżby zbyt ciasna (na poroże)?

> w tym świetle mój 'post' jest nie na temat
> za co z góry serdecznie dziękuję ;)

No.. chyba że tak.
Rozumiem tę potrzebę - niech gaworzy.

> "błazen królewski"
> :-)
> ksRobak
>
> --
> pomysłowość nie zna granic :o) [ksRobak]

tiaa...
Szczególnie widziana z przedszkola ;).

S.

1. Data: 2003-05-17 04:19:53

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> I speszył rozmówców dziwnym trafem.

> Jako i autor tegoż - nie mieści się coś w księżej teorii ?;)

da... "w księżej teorii ?;)"

postać ksRobak'a czasem zachowuje się jak ksiądz, ale przeważnie
jak błazen (bo to jest jej główna 'rola') :)

... "z przedszkola ;)"

bardzo cenna uwaga, bowiem z "przedszkola" wynosimy największy bagaż
doświadczeń życiowych. Grupka mądrych dzieci bawi się radośnie w
piaskownicy... kilka innych nieszczęśliwych dzieci nie bawi się...
dlaczego? bo ktoś tam kiedyś nakrzyczał że nie wolno się brudzić...
nieszczęśliwe dziecko to pamięta...
co z niego wyrośnie?
odpowiedz sobie sam :-|

... "zatęsknił do sci "

ludzie mają różniaste tęsknoty ;)
jedni tęsknią za sci (bo ktoś powiedział, że mało czasu) ;)
inni tęsknią za porożem... cóż wiosna...
i jak tu nie wierzyć w "lustereczko powiedz przecie" kiedy mówi,
że ludzie to ubrane szympansy? :)))

PS. to co piszę to tylko 'gaworzenie', bełkot, zupełnie bez związku
z tematem... no chyba, że autor pytania w przedszkolu bawił się w piasku...

wtedy do swoich zalet może dodać: umiem się bawić
wówczas może się okazać, że jest to jego najcenniejsza zaleta :-)))
bowiem nie oddaje zewnętrza ale WNĘTRZE !!!

"błazen królewski"
:-)
ksRobak

1. Data: 2003-05-17 11:52:08

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak" w news:ba4d99$nl2$1@inews.gazeta.pl...
/.../

> PS. to co piszę to tylko 'gaworzenie', bełkot, zupełnie bez związku
> z tematem... no chyba, że autor pytania w przedszkolu bawił się w piasku...

Ależ... nie bądź taki skromny księże...;).
W każdym bełkocie jest ziarno prawdy :).
To rola czytelnika, żeby je wydobyć i zasadzić we własnym ogrodzie.
Autor może co najwyżej wzmacniac nad nim swoją władzę -
jak to trafnie zauważyła Natalia :).

> "błazen królewski"
> :-)
> ksRobak

pozdrawiam
S.

lenistwo
Brian's daughter - c.d.
Szybkie mówienie
Kwestionariusz Kompetencji Emocjonalnych
Kwestionariusz KKE