Brian's daughter - c.d.

1. Data: 2003-05-15 14:54:45

Temat: Brian's daughter - c.d.
Od: "Brian" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze przepraszam, że wykorzystuję listę do prywatnych spraw, ale
obiecałem tu kilku osobom, że dam znać, jak się będzie nazywać moja córka,
jak już się będzie nazywać.
No więc została dzisiaj zarejestrowana w urzędzie pod nazwami własnymi -
Basia Julka.
Co za zbieg okoliczności :)))))))))))

Wybór imienia odbył się w drodze negocjacji. Bruce zostało odrzucone.
Tuptusiuwdrogę zostało odrzucone. I wiele innych takich jak ... Kaprawiec,
Sralusia, Czkaczor, Parszywek, Niunia, Zenobia, Conan i Sancho.

Gratulacje przyjmuję zwrotnym mailem :)

Pozdrowienia

Brian.

PS. Mój stosunek do córki dobrze charakteryzuje wypowiedź Bruce'a Willisa w
wywiadzie tv.
Zapytany o swój stosunek do przyszłych wielbicieli jego córek, powiedział:
"Pierwszego zabiję i mam nadzieję, że to się rozniesie..."

1. Data: 2003-05-16 08:46:13

Temat: Re: Brian's daughter - c.d.
Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brian napisał w wiadomości news:ba09sb$eku$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> jak już się będzie nazywać.
> No więc została dzisiaj zarejestrowana w urzędzie pod nazwami własnymi -

No pewnie. Bardzo to roztropne. Baśki mają szczęście w życiu i
charakteryzują się pogodą ducha. ;P
Ucałuj ją ode mnie w samo pysio.

Pozdrówka. Tyż Bacha. ;)

1. Data: 2003-05-18 14:35:38

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Bacha" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> No pewnie. Bardzo to roztropne. Baśki mają szczęście w życiu i
> charakteryzują się pogodą ducha. ;P

Wspaniale! I Bachulec i Julcia.
Bas'-jula? ;)

Kaska

Szybkie mówienie
Kwestionariusz Kompetencji Emocjonalnych
Kwestionariusz KKE
technika "liczy sie kazdy grosz"
onomatopeja