A.Tysiąc o traumie aborcji

71. Data: 2008-05-07 20:40:02

Temat: Re: A.Tysiąc o traumie aborcji
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Maj, 20:59, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Co Ty mi tu będziesz...
>
> http://homiki1.alpha.pl/images/foto/boy_1930a.jpg//a
rtykuł samego Boya-Ż.

> --
> XL wiosenna :-)

To jest analiza literacka tzw. "Literatury mniejszosci seksualnych". A
tak o Boyu pisze Józef Hen: http://www.polskatimes.pl/620,32653.htm
Boy bohaterem wielu skandali towarzyskich, damsko-meskich. Miedzy
innymi kochal sie w Dagny Juel-Przybyszewskiej.
Na koniec gdyby, choc to nieprawda, byl gejem to czy w ten sposob
umniejszaloby jego spusciznie tworczej?

J-23 Flegiel von Trop

72. Data: 2008-05-07 20:42:58

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Maj, 21:34, tren R <t...@p...pl> wrote:

> legalizacja aborcji ma być lekarstwem na aborcję?

Czasem tak jest, ze wrobelek rozni sie jedna nozka. Szczegolnie lewa!
Szczegolnie!

J-23 Flegiel von Trop

73. Data: 2008-05-07 20:46:16

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Maj, 22:40, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
> innymi kochal sie w Dagny Juel-Przybyszewskiej.
> Na koniec gdyby, choc to nieprawda, byl gejem to czy w ten sposob

Aha! Poszukaj moze jeszcze cos na Gabriele Zapolska, za jej "Moralnosc
pani Dulskiej". Meza miala!

J-23 Flegiel von Trop

74. Data: 2008-05-07 20:59:52

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Maj, 20:34, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> zrozumieć, czy ludzie sa naprawdę tak ubodzy, że wyobrażają sobie tylko
> stosunek seksualny jako akt miłości fizycznej między dwojgiem kochających
> się (i szanujących) ludzi???????

> Nie bój się, wyspowiadają ją i rozgrzeszą, jeśli o to szczerze(!!!)
> poprosi. Na razie nie prosi i być może nie ma takiego zamiaru, jest
> buńczuczna i absolutnie nie poczuwa się do ŻADNEJ winy. Nie wiem nawet, czy
> jest wierząca - chocby w jakimś sensie, ale raczej nie, więc czego ma
> oczekiwać, że Kościół ją wytłumaczy i poprze? - to chyba byłoby chore...

Kobieto zadufana w swoim ciasnym pojmowaniu swiata, ciaza nie zawsze
jest wynikiem kontaktu cielesnego ludzi szanujacych sie i kochajacych.
Czasem jest to wynik gwaltu, lub przemocy w rodzinie. W wyniku braku
kultury meza lub partnera. co to traktuje kobiete jak worek do
bicia... itd.itp. Warto zdac sobie sprawe ze ludzkosc ma rozne
oblicza. Ciagle cos piszesz o jakims "poziomie", co to Twoj w domysle
jest wyzszy. To popatrz laskawie na tych co sa usytuowani nizej w
hierarchii spolecznej.

J-23 Flegiel von Trop

75. Data: 2008-05-07 21:03:53

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Dlaczego już?
> bo nam ostatnie dziecko z domu własnie wychodzi :)

No właśnie dlatego. Bom w swym prostym umyśle zapomniała, że dzieci
można mieć już w wieku 14 lat, a nawet wcześniej (a wtedy wszak
jeszcze nie byłaś wierząca), co mogłoby znaczyć, że możesz być nawet
młodsza ode mnie :DDD To oczywiście tylko teoria, nie poparta oglądem
w rzeczywistości (michał za słabą fotkę zrobił [sorry michale, żem
Ciem wydałam byłam, ale i tak nic nie było widać, bo ziarno za
duże:)])
Zaś jam Cię za Boyowską matronę brała :)))))

> - niedawno byłam w ciąży... I mąż namawia mnie na następną,

Wybacz, przejasna panienko. W głębi mojej zbrukanej grzechem duszy
myślałam, że się parasz nieczystym aprokreacyjnym (tfu!) seksem.

> Twoje wyobrażenia o możliwościach i chęciach rozrodczych kobiet
> po czterdziestce są naprawdę cudowne (chętni mogą wstawić sobie
> w miejsce słowa "cudowne" co im się tam podoba),

Znaczy, że mają czy nie mają? Rodziłam tuż przed trzydziestką i -
wierz mi lub nie - byłam tam (klinika) jedną z młodszych kobiet.
A jedną z nich chciał lekarz, ryzykując popełnienie przestępstwa, po
porodzie pozbawić możliwości dalszego płodzenia dzieci, bo normalną
drogą widać nie mogła tego uniknąć. Nie wszystkie kobiety mają takich
mężów jak Ty :>

> mogłabym złośliwie jak Ty zapytać, czy umieszczasz w
> nich swoje tęsknoty,

Umieszczam.

> bo już Ci się seksu nie chce?
> :-)

A to się po badaniach za kilka dni okaże. Albo i nie. Bo moja
fizjologia robi niespodzianki nawet doświadczonym lekarzom ;) Znaczy
nagle ni stąd ni zowąd chce, gdy oni twierdzą, że nie powinna :D

> Pytałaś z wrodzonej delikatności czy z chęci dokuczenia, że tak
> zapytam mało delikatnie? I nie, nie musisz odpowiadać :>

Wyjaśniłam już wcześniej, Pani Tak Tak Nie Nie:)

> PS. Przesłać Ci moje ostatnie USG? - z 21 kwietnia :-)

USG, to nie, ale jakbyś miała coś podobnego:
http://www.redtube.com/11275
we własnym wykonaniu (to tak w nawiązaniu do postu michała), to jestem
chętna :))) Bardzo mi się to podobało (i pewnie jestem facetem
wykreowanym przez media, bo brakowało mi tam lubieżnego oblizywania
pachnących kobiecością paluchów :DDDDD)

--
Pozdrawiam - Aicha

76. Data: 2008-05-07 21:10:51

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Don Gavreone" napisał:

> [...]

Na ewentualną hipokryzję - bądź jej brak - przy ocenie ludzi, którym
wybacza się grzech seksu aprokreacyjnego, tylko dlatego, że że
prokreacja im się udać nie może.

--
Pozdrawiam - Aicha (grzeszna z definicji :D)

77. Data: 2008-05-07 21:18:21

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

J-23 pisze:

> Czasem tak jest, ze wrobelek rozni sie jedna nozka. Szczegolnie lewa!
> Szczegolnie!

pytanie jest konkretne, odpowiedź alegoryczna. tym samym uznaję jej
nieadekwatność.

--
http://a.co.po.nas.pozostanie.patrz.pl
http://siodme.niebo.patrz.pl

78. Data: 2008-05-07 21:24:26

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> a ty się rozwiodłeś czy nie rozwiodłeś?

nie. jeszcze :)
zresztą kościelny trudno analować

79. Data: 2008-05-07 21:29:13

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Maj, 23:24, tren R <t...@p...pl> wrote:

> nie. jeszcze :)
> zresztą kościelny trudno analować

Hmm... Zakladam, ze to literowka :)

Pozdrawiam,
Fra

80. Data: 2008-05-07 21:38:01

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Maj, 23:18, tren R <t...@p...pl> wrote:

> pytanie jest konkretne, odpowiedź alegoryczna. tym samym uznaję jej
> nieadekwatność.

tak jest napisane:
...domagal sie legalizacji aborcji, aby zlikwidowac grozne dla zycia
kobiet "podziemie aborcyjne"
Co mozna dodac? Podziemie aborcyjne, to byly niewykwalifikowane
"babki", co to o higienie i antyseptyce pojecie mialy "niescisle".
Kobietom wlewano do macicy mydliny, i ginely one zatrute zwiazkami
chemicznym, ktore w takich mydlinach sie znajduja... itd. Chciales, to
prosze adekwatnosc! Kobiety umieraly w wyniku zle i niefachowo
wykonywanych zabiegow usuwania plodu.

J-23 Flegiel von Trop

MK Ultra zbrodniczy program
Co to za podejrzana cisza?