A co Wy na to?

1. Data: 2003-12-27 21:56:50

Temat: A co Wy na to?
Od: "A" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój problem polega na tym, iż moje włosy są suche, a skóra głowy się
przetłuszcza :(
Myję je praktycznie codziennie i strasznie mnie to meczy(okropnie się
układają i jeszcze na dodatek troszkę się skręceją). Czy jest jakiś
skuteczny sposób na to by skórę głowy wysusyć a włosy nawilżyć?(odżywkę
staram sie nakładać nie bezpośrednio na skóre głowy-ale to i tak nic nie
daje). Dodam, że burza hormonów już u mnie przeminęła, więc czy mój problem
będzie mnie męczył zawsze???

1. Data: 2003-12-27 22:11:43

Temat: Re: A co Wy na to?
Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój problem polega na tym, iż moje włosy są suche, a skóra głowy się
> przetłuszcza :(

Moze zacznij uzywac pianki do wlosow na skore glowy, ona oprocz tego ze
uklada wlosy rowniez je wysusza (dlatego nakladaj jak najblizej skory )
Nie wiem jakiej odzywki uzywasz ale ja proponowalabym chwalone wiele razy na
grupie: gliss kur z jedwabiem lub Pantene ProV do zniszczonych wlosow +
jakakolwiek odzywka w sprayu bez splukiwania ktora nie obciaza wlosow a
powoduje ze staja sie bardziej blyszczace i przestaja elektryzowac.

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2003-12-27 22:12:34

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> staram sie nakładać nie bezpośrednio na skóre głowy-ale to i tak nic nie
> daje). Dodam, że burza hormonów już u mnie przeminęła, więc czy mój

a bylas u dermatologa, bo moze to jakas przypadlosc jest?
myjac codziennie suche wlosy wykanczasz je, to na 100% , samo polewanie woda
(nasza chlorowana) pogarasz ich stan, i jeszcze zalerzy jakim szamponem
myjesz (do suchych wlosow)?
ja bym sie zastanowila jakich uzywasz szamponow i wprowadzila zmiany, no
chyba ze ktoras z dziewczyn miala taki problem i powie cos wiecej :)

pozdr

1. Data: 2003-12-27 22:14:36

Od: "Agatek" <agatek@_nospam_site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Myję je praktycznie codziennie i strasznie mnie to meczy(okropnie się
> układają i jeszcze na dodatek troszkę się skręceją).

Powiem Ci tak- moje w zasadzie mają to samo...

Doszłam już metodą prób i błędów do wniosku, że codzienne mycie i katowanie
ich suszarką do niczego nie prowadzi.

To, co ja stosuję: co druga butleka szamponu mocno odżywcza, co druga
zapobiegająca przetłuszczaniu. Do tego zawsze odżywka.

Wcinam wyciąg ze skrzypu polnego z witaminami, polecam.

To, że moje się skręcają, to normalne, już przywykłam, a dzięki mojej
fryzjerce polubiłam. Dobra fryzura powoduje to, że włosy nie są oklapnięte i
wogóle jakoś lepiej się prezentują...

Żeby jako tako wyglądały, mam zrobioną prostą fryzurę, którą układam głową w
dół, kręcą się wtedy tak jak są obcięte, nie opadają, a że ich nie liżę
szczotką, nie tłuszczą się tak okropnie.

Cóż, to chyba tyle.
powodzenia
Agata

1. Data: 2003-12-27 22:29:56

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger@(isp).pl> szukaj wiadomości tego autora

A <a...@p...pl> wrote:
> [...]
> głowy-ale to i tak nic nie daje). Dodam, że burza hormonów już u mnie
> przeminęła, więc czy mój problem będzie mnie męczył zawsze???

To moze byc lojotokowe zapalenie skory, lepiej idz do dermatologa. Z
preparatow wysuszajacych skore glowy mozesz sprobowac teniku Neril -
dostepny w aptekach, ok. 20 zl. Uprzedzam - smierdzi jak licho, ale
skutkuje - wysusza skore i zageszcza wlosy.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-12-28 12:13:56

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Karolina Matuszewska" <ginger@(isp).pl> wrote in message
> Z preparatow wysuszajacych skore glowy mozesz
> sprobowac teniku Neril -
> dostepny w aptekach, ok. 20 zl. Uprzedzam - smierdzi jak licho, ale
> skutkuje - wysusza skore i zageszcza wlosy.

czy jest to dostepne poza granica Polski?
ewentualnie cos o podobnym dzialaniu, dostepne rowniez w uk...
dzieki,

Marlene

1. Data: 2003-12-28 13:57:27

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger@(isp).pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlene <0...@w...pl> wrote:

> czy jest to dostepne poza granica Polski?
> ewentualnie cos o podobnym dzialaniu, dostepne rowniez w uk...

To jest Garniera, wiec teoretycznie powinno byc dostepne wszedzie tam, gdzie
inne kosmetyki apteczne Garnier.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-12-28 14:02:35

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest Garniera, wiec teoretycznie powinno byc dostepne wszedzie tam,
gdzie
> inne kosmetyki apteczne Garnier.

ok, dzieki za odpowiedz
jak tutaj znajde, to kupie i dam znac, czy rzeczywiscie zageszcza wlosy :)

Marlene

1. Data: 2003-12-28 14:25:11

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> Mój problem polega na tym, iż moje włosy są suche, a skóra głowy się
> przetłuszcza :(

Możesz spróbować lotionu Petrole lub Seboradin Inter Fragrances albo
seboren - Herbapolu - te dwa ostatnie regulują wydzielanie łoju. To na
skórę a na włosy stosuj maski nawilżające (informacje na temat
nawilżania włosów znajdziesz w archiwum pru).

--

DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-12-28 16:30:12

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To moze byc lojotokowe zapalenie skory, lepiej idz do dermatologa.
Wątpię. W opisie brak zaczerwienienia skóry, łuszczenia, swędzenia- zadnych
objawów stanu zapalnego.

STUDIA KOSMETYCZNE!!!
Witam ;-)
salony fryzjerskie i ich oferta