A co jesli ja chce dziecka?

161. Data: 2003-06-02 17:15:38

Temat: Re: Jeszcze mi sie przypomnialo...
Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:anrmdvklk1kgaovus6f54h2vh6o0fu23le@4ax.com...
> Dlatego wiele osób w ogóle
> dziwi, jak to może być, że nim nie chce być - skoro przecież właśnie do
> tego służy.
>
> Agnieszka (hau hau)

Niech mądra powie głowa co łączy te trzy słowa:
inkubator, strzykawka, bankomat

puchaty (bardzo na temat)

162. Data: 2003-06-02 17:17:11

Od: Małgorzata Majkowska <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem jako Basia Z. jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl,
drżącą z emocji ręką skreśliła te oto słowa:

> Ja zupełnie nie rozumiem dlaczego wszyscy zupełnie mylicie
> dwie sprawy.
Nie mylimy a piszemy z rozpędu i na gorąco. Oczywiście ja również miałam na
mysli bezpłodność. Ale... z drugiej strony np. impotencja umysłowa =
bezpłodności umysłowej. :-p

Małgorzata
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy/
"Carum est, quod rarum est"

163. Data: 2003-06-02 17:22:49

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Majkowska" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bbg0pa$n4g$1@news.onet.pl...
> Ale... z drugiej strony np. impotencja umysłowa =
> bezpłodności umysłowej. :-p

Ale z pierwszej strony - nie!

Bezpłodność umysłowa =/= impotencji umysłowej.

puchaty na przykład :-)

164. Data: 2003-06-02 17:27:06

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> He ?
> Jak czytam takie rzeczy, to zwyczajnie sie zastanawiam, czy ja
kiedykolwiek
> rzeczywiscie mieszkalam w Polsce ? ;)

Prawda? Tyle inkubatorów w naszym kraju.
Owsiakowi oczy by wyszły z orbit.

puchaty

165. Data: 2003-06-02 17:35:26

Temat: Re: A co jesli ja chce dziecka?
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Nie da się ukryć, że my z żoną też. Ale naprawdę czasem warto porozmawiać,
>bo wspólne siedzenie na tyłku,

My nie mamy czasu na siedzienie na tylko ;)
Oboje mamy absorbujaca prace zawodowa i proawdzimy aktywny tryb zycia. Po
prostu nie mamy czasu (ochoty ?) na rozmowy o tym co bedzie (albo i nie) za 10
czy 15 lat. Moze mnie do tego czasu szlag jasny trafi ? ;)

akceptowanie się na wzajemem (IMHO nie wolno
>akceptować wszystkiego) to najlepsza droga do końca miłości.

Hmm, mozna szerzej ? Nie wszystko mi sie w moim mezu podoba, ale akceptuje go w
100%. Nie wiem, dlaczego mialoby to byc koncem milosci ?
To raczej zmienianie i wychowywanie partnera bywa czesciej koncem milosci.

>A prócz
>miłości, akceptacji, dobrego czucia się razem, ważne jest, żeby dwoje ludzi
>miało jakieś wspólne cele... choć czasem, jak na pewno wiesz, trzeba na to
>poczekać. Ja nie chcę żyć obok, tylko z.

Jakie cele na przyklad ?
Na pewno _celem_ naszego zwiazku nie jest prokreacja.

>Ano są. :) Warto wiedzieć na czym się stoi. I na czym się stawia fundamenty.
>W końcu "dopóki śmierć nas nie rozłączy"... to bardzo długo.

Na tyle dlugo, ze niektorzy ludzie sie zdarza trzy razy zmienic ;)
Ale rozumiem Wasze podejscie i wierze, ze jest dla Was dobre i sluszne.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

166. Data: 2003-06-02 17:51:30

Od: Sacagawea <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oleńka napisał(a):

> Lo matko, nie chciałabym czegos takiego usłyszeć ;-) Nawet w tej formie ;-)

Ja też nie bardzo ;-) Ale co powiecie na tekst: jesteś taka piękna,
mądra (itp.), tak bardzo cię kocham, marzę o tym, żeby mieć z TOBĄ
dziecko. Tylko z tobą, inna kobieta nie wchodzi w rachubę. Itd. To by
był argument ;-)

--
Asiek
Pisząc do mnie usuń 'kasujto' z adresu

167. Data: 2003-06-02 19:18:58

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 02 Jun 2003 19:35:26 +0200 I had a dream that Dunia <d...@n...net>
wrote:
>Jakie cele na przyklad ?
>Na pewno _celem_ naszego zwiazku nie jest prokreacja.

Dodaj, że _świadomym_ celem.

168. Data: 2003-06-02 19:21:01

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Dodaj, że _świadomym_ celem.

Racja. na razie swiadomie staramy sie nie prokreowac ;)

169. Data: 2003-06-02 19:22:41

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tę reklamę, w której "puchaty" <p...@w...pl>
mówi:

>Niech mądra powie głowa co łączy te trzy słowa:
>inkubator, strzykawka, bankomat

Wszystkie zawierają elementy plastikowe?

Agnieszka (i truskawki)
--
(-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

170. Data: 2003-06-02 19:44:59

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

lukas3339 <l...@g...net.pl(ease remove me)> napisał(a):

> Mozna wiedziec jak uzasadniala ( niekoniecznie obszernie :-))?

A proszę:

1. Życie nierozerwalnie wiąże się z cierpieniem - powołując człowieka na
świat nie możemy mu zagwarantować niczego poza tym, że będzie cierpiał.
2. Dobre życie to takie, w którym nie jesteśmy od nikogo zależni i nikt nie
jest zależny od nas.
3. Mając dziecko nie można być naprawdę wolnym.

Coś tam jeszcze było, ale nie pamiętam, pełny wykład odbył się jednak sporo
lat temu.

JoP

Cholerne staruchy!!! >:-|
Re: [albertan] zycie i smierc
Dzień Dziecka
Naturalny obraz nagości a.... , było: 3 lata po ślubie...
I znowu świekrrra ;-) - wiem, wielkie to to wyszło