A co jesli ja chce dziecka?

181. Data: 2003-06-03 07:44:29

Temat: Re: [albertan] A co jesli ja chce dziecka?
Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Albert Jacher, Mówca Boga"
<i...@o...pl> napisał w wiadomości
news:Xns938EE574EC254albrtn@213.180.128.20...

> 2. Znajdz inna narzeczona i zone - najlepiej tez uzywajaca Religii
> Madrosci

Biedny lukas, będzie musiał ożenić się z Jacherem...
ER

182. Data: 2003-06-03 07:45:51

Temat: Re: A co jesli ja chce dziecka?
Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...
| Nienormalną nazwałem postawę, która neguje urodzenie własnego dziecka,
| a jest za adopcją. Czytaj wyraźnie, bo sama jesteś bezmyślna.

Nienormalne

| Chcemy i będziemy mieli. Jeszcze jesteśmy młodzi.
| Ale to chyba nie Twoja sprawa, prawda? Ja Ci do łóżka nie zaglądam.

Nie, Ty tylko chcesz zrobić porządek. W cudzym domu.
Jeżeli postawa partnerki Lukasa nie jest normalna, to nikt z nas nie jest
normalny. To jest jej prawo - czegoś chcieć lub czegoś nie chcieć. Ma takie
samo prawo nie chcieć być w ciąży, jak Lukas ma prawo chcieć być ojcem dla
swoich biologicznych dzieci. Nalezy natomiast docenić to, że dziewczyna nie
ściemnia.
--
Małgosia

183. Data: 2003-06-03 07:50:36

Temat: Re: Jeszcze mi sie przypomnialo...
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Ale z pierwszej strony - nie!
>
> Bezpłodność umysłowa =/= impotencji umysłowej.
>
> puchaty na przykład :-)

Czyżbyś 'pieprzył bez sensu'?
;-)))
To nie jesteś tu jedyny
;-)))

Qwax

184. Data: 2003-06-03 07:52:00

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> To ja przynajmniej nie miałam wątpliwości jeśli chodzi o męża, bo
przed
> ślubem ze mną miał już dwóch bardzo udanych synów ;-).

A skąd pewność że były jego ?

;-))
Qwax

185. Data: 2003-06-03 08:07:26

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A skąd pewność że były jego ?
>
> ;-))

No pewności to faktycznie nie mam, ale są bardzo podobni.

Pozdrowienia.
Basia

186. Data: 2003-06-03 08:16:56

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Zapamiętałam rozmowę z pewnym księdzem, który pracował w hospicjum. Miał on
>okazję setki razy rozmawiać z umierającymi i powiedział, że ludzie przed
>śmiercią żałują wielu rzeczy, ale jeszcze mu się nie zdarzyło, by ktoś
>żałował, że za mało czasu poświęcił pracy zawodowej.

I dlatego umierali w hospicjum.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

187. Data: 2003-06-03 08:21:17

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>swoich biologicznych dzieci. Nalezy natomiast docenić to, że dziewczyna nie
>ściemnia.

O to to. Nie wiem, mnie sie spodobalo to, ze mowi o swoich odczuciach, nawet
wiedzac, ze cena za to moze byc utrata ukochanego. Niejedna dziewczyna
przytaknelaby dla 'swietego spokoju' albo 'zeby tylko go nie stracic'.
Moim zdaniem to dziala tylko na jej korzysc.

188. Data: 2003-06-03 08:39:27

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 3 Jun 2003 09:45:51 +0200 I had a dream that kolorowa <v...@i...pl>
wrote:
>Nie, Ty tylko chcesz zrobić porządek. W cudzym domu.

Ja chcę robić jakiś porządek? Zwariowałaś?

Mała prośba: zacznij myśleć przy czytaniu niektórych postów, to naprawdę
nie boli.

189. Data: 2003-06-03 08:41:43

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> I dlatego umierali w hospicjum.

Mogłabyś jaśniej, bo nie bardzo rozumiem. Umierali w hospicjum, bo za dużo
czy za mało pracowali?
ER

190. Data: 2003-06-03 08:41:48

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 03 Jun 2003 10:21:17 +0200 I had a dream that Dunia <d...@n...net>
wrote:
> [...]
>przytaknelaby dla 'swietego spokoju' albo 'zeby tylko go nie stracic'.
>Moim zdaniem to dziala tylko na jej korzysc.

Dziewczyna jest szczera i otwarta, to oczywiście jej plusy, ale niczego
to nie zmienia w konflikcie, jeśli ona nie chce dziecka, a on chce.
To tylko może ułatwiać rozmowy o tym, ale jeśli oboje będą obstawać
przy swoim, to rozmowy nic nie dadzą.

Cholerne staruchy!!! >:-|
Re: [albertan] zycie i smierc
Dzień Dziecka
Naturalny obraz nagości a.... , było: 3 lata po ślubie...
I znowu świekrrra ;-) - wiem, wielkie to to wyszło