A ja się pochwalę-zostalam mamą (OT)

1. Data: 2002-05-15 07:57:35

Temat: Re: A ja się pochwalę-zostalam mamą (OT)
Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margolka Sularczyk"
<m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl> napisał w wiadomości
news:abm5t7$pnh$1@news.tpi.pl...

> Szalenie gratuluje! Bar mleczny prowadze od dwoch miesiecy (jutro
wlasnie
> nam stuka), zatem moge dopomoc na tyle, na ile bede umiala

Taaaaaa, ja powadziłam rzeczoną knajpę 1,5 roku, ale mam koleżankę
rekordzistkę (chyba, ale tylko wg moich statystyk), której knajpa
działała 3,5 roku, ale ostatni rok to była walka z zamknięciem. Główny
klient nie bardzo chciała zrezygnować.

--
Pozdrawiam z Krakowa
GosiaH

1. Data: 2002-05-16 08:42:34

Od: Iwona Konieczny <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje wszystkim za gratulacje... Na razie Dzidzius jest strasznie
absorbujacy...
A co do włosków to nie jest ruda ;-) - na razie ciemno blond.

Pozdrowienia
Iwona

1. Data: 2002-05-16 08:55:28

Temat: Re: A ja si? pochwal?-zostalam mam? (OT)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Dzi?kuje wszystkim za gratulacje... Na razie Dzidzius jest strasznie
>absorbujacy...
>A co do w?osków to nie jest ruda ;-) - na razie ciemno blond.
>
>Pozdrowienia
>Iwona

...poczekamy, moze zrudzieje...ja bylam potwornie ruda jak sie
urodzilam i moja Mama nie chciala sie do mnie przyznac...w
porownaniu z bratem, ktory ponoc byl piekny,n ie opuchniety, mial
rysy, czarne wlosy, ktore uczesano mu z przedzialkiem, ja bylam
okropnym szokiem dla Mamy...Ojciec przylazil pod szpital, pod
oknem gwizdal na mame czy klaskal, ona podchodzila a on sie
cieszyl, ze ma corke...i pchal sie do ogladania, a moja Mama
zakrywala mnie roznymi galganami przed okiem ludzkim, az wreszcie
ojciec nie wytrzymal, polazl na gore (lapowka u portierki czy
jak???), powalczyl z Mama, ktora jeszcze zdazyla zawolac
-ostrzegalam!!!!...ojciec podobno odgarnal zaslony galganiaste,
spojrzal....dlugo stal i patrzyl a potem dyplomatycznie odrzekl z
ogniem - NA PEWNO BEDZIE BARDZO MADRA

end of story,

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsgroups.com The #1 Newsgroup Service in the World!

1. Data: 2002-05-16 09:45:50

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> schrieb im Newsbeitrag

/.../
> spojrzal....dlugo stal i patrzyl a potem dyplomatycznie odrzekl z
> ogniem - NA PEWNO BEDZIE BARDZO MADRA
>
> end of story,
>
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

Kiedy Uta miala nascie lat i wygladala jak brzydkie kaczatko, ot takie chudy
piszczel, a kolezenaki mialy juz duuuuze niebieskie oczy i zadki jak szafa
gdanska trzydrzwiowa, stalych chlopakow a la Depeche Mode i cale mnostwo
doswiadczen, kiedy rozpaczala nad swym beznadziejnym losem, ze skonczy jako
stara, zgorzkniala panna, moj Tesc tak ja pocieszal: pieknosc przemija a
glupota pozostaje, na koniec liczy sie, nie jak sliczna jest glowka a co sie
w niej ma. Dzis kolezenki Uty maja po dwoje troje dzieci, kazde od innego
przyjaciela, kiepsko platna prace albo wcale, w swoim zyciu widzialy co
najwyzej sped turystow nad Balatonem albo na Majorce, a uroda...? co tu duzo
mowic? jak sie od trzynastego roku zycia twarz, jak mur do garafiti traktuje
a cialo jak smietnik, to tylko delikatnie o przemijaniu mozna mowic.
Niemieckie przyslowie mowi: kazdy garnek znajdzie swoja przykrywke. A sa
przykrywki, ktore wrecz preferuja ogniste garnki albo tez kolor emalii nie
gra zadnej roli a inne cechy.

Irek kochany

1. Data: 2002-05-16 10:30:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>przykrywki, ktore wrecz preferuja ogniste garnki albo tez kolor emalii nie

bardzo mi sie podoba ta emalia ;))

staropolskie przyslowie mowi -= kazda potwora ma swego
amatora...wole Twoje ;)

K (ruda)

1. Data: 2002-05-16 11:16:58

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo mi sie podoba ta emalia ;))
>
> staropolskie przyslowie mowi -= kazda potwora ma swego
> amatora...wole Twoje ;)
>
> K (ruda)
> K.T. - starannie opakowana

Wazne tez zeby jak juz znajdzie, znajdowala go nadal atrakcyjnie. Ze mnie
czarna emalia powoli zlazi, robi sie siwa, pokazuja sie wyszczerbki, w w
inym miejscu wybrzuszenia ale jakos za nowym baniakiem Uta sie nie rozglada.
Oby tak dalej.

Irek

szaszlyki z mietusa i chorizo na ruszt
sniadanie przy swiecach...