pasta wybielająca

1. Data: 2002-06-26 16:05:46

Temat: pasta wybielająca
Od: "Mati" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Szukam najlepszej pasty wybielającej do zębów.
Czy aby taką zakupić trzeba uzgodnić to z dentystą czy mozna samemu.

thx

2. Data: 2002-06-26 16:23:05

Temat: Re: pasta wybielająca
Od: "tedi" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mati" <m...@e...pl> wrote in message
> Witam
> Szukam najlepszej pasty wybielającej do zębów.
> Czy aby taką zakupić trzeba uzgodnić to z dentystą czy mozna samemu.
>
> thx

Mozesz uzgodnic.
Z kim z kolei uzgodnisz dobór papieru toaletowego?

3. Data: 2002-06-27 15:02:42

Temat: Re: A jak jest dobra wedlug Was ?
Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

Marcin <m...@p...onet.pl> pisze:

:: Kiedys slyszalem ze jest kilka tych past ktore naprawde dzialaja.I
:: sa do kupienia tylko w aptece.
:: Moze ktos pomoze i przypomni nazwy ?

pasta cynkowa - IMO bardzo dobrze wysusza.

Krzysztof

4. Data: 2002-06-27 15:56:20

Temat: A jak jest dobra wedlug Was ?
Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys slyszalem ze jest kilka tych past ktore naprawde dzialaja.I sa do
kupienia tylko w aptece.
Moze ktos pomoze i przypomni nazwy ?

Pozdrawiam
Marcin

5. Data: 2002-06-29 05:54:05

Od: "Marek Szopa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczerze, to wlasnie nalezy takie rzeczy uzgadniac z dentystą
(typowo amerykanskie podejscie)
netia.pl...

6. Data: 2002-06-30 16:20:05

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozesz uzgodnic.
> Z kim z kolei uzgodnisz dobór papieru toaletowego?

z proktologiem ??
;)

Adam

7. Data: 2002-07-01 12:54:12

Od: " post-it" <p...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

z tego co gdzies czytalam to jeżeli chcesz naprawde wybielic sobie zeby to
pasta wybielajaca za bardzo ci w tym nie pomoze. sama uzywalam ich caly
zastep i niestety nic nie pomoglo. Jezeli marzysz o usmiechu holiłódzkich
snobow to najlepszy sposob to wybielenie u dentysty. Z tego co wiem to
najpopularniejsze jest wybielanie nakladkowe, tzn.na zeby nakladaja ci takie
poduszeczki z preparaem wybielajacym. po takim zabiegu nikt nie odrozni
twoich zebow od bialej bluzki wypranej w arielu lub dosi przez ok. trzy lata.
potem zabieg trzeba powtorzyc. aby zafundowac sobie snieznobiale zabki musisz
miec w portfelu badz na koncie ok 300-600 zl oraz wyleczone zeby.

8. Data: 2002-07-05 21:04:07

Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Kiedys slyszalem ze jest kilka tych past ktore naprawde dzialaja.I >sa do
> kupienia tylko w aptece.

Niestety jest tylko jedna (w dwóch wersjach)

Nazywa się "Częstoużywana"
( z fluorem lub bez w zależności od zapotrzebowania)

W specyficznych problemach spytaj swojego dentysty, którego powinieneś
odwiedzać co najmniej co 6 m-cy.

--
Z pozdrowieniami Adam Figarski

Papużki Nierozłączki