cukrzyca - lamerskie pytanie

1. Data: 2002-06-25 20:41:42

Temat: cukrzyca - lamerskie pytanie
Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

usłyszałam dziś w wiadomościach, że przyczyną cukrzycy zwykle jest
niewłaściwa dieta i siedzący życia

proszę o wyjaśnienie co oznacza niewłaściwa dieta? czego powinnam unikać aby
uniknąć i cukrzycy?

Ewa

2. Data: 2002-06-25 22:40:32

Temat: Re: cukrzyca - lamerskie pytanie
Od: "Kornik" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa <e...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:afaklg$1lrf$...@p...acn.pl...
> [...]
> niewłaściwa dieta i siedzący życia
>
> proszę o wyjaśnienie co oznacza niewłaściwa dieta? czego powinnam unikać

Chodzi o cukrzyce typu 2 a niewlasciwa dieta tzn dieta pozwalajaca uniknac
nadwagi ktora jest przyczyna cukrzycy. Jesc wszystko co ma okropny smak i
wyglada malo apetycznie bo wszystko co smaczne jest zazwyczaj nie zdrowe :-)

Kornik

3. Data: 2002-06-26 09:29:26

Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Jun 2002 00:40:32 +0200, Kornik <k...@i...pl> wrote:
> [...]
> wyglada malo apetycznie bo wszystko co smaczne jest zazwyczaj nie zdrowe :-)

Przyczyną większości przypadków cukrzycy typu 2 jest
podłoże genetyczne, czynniki środowiskowe (otyłość,toksyny -np. alkohol)
płeć
na podłoże genetycznie nic nie możemy poradzić, płeć takoż więc
należy wpłynąć na czynniki środowiskowe (utrzymywać idealną wagę ciała i
unikać toksyn wpływających na uszkodzenie trzustki)
konkretna dieta ma mniejsze znaczenie powinna to być zrównoważona "rozsądna
dieta". O cukrzycy typu 1 :
http://www.medleksykon.prv.pl/ee.php?n=107
O cukrzycy :
http://www.medleksykon.prv.pl/ee.php?n=106
O cukrzycy typu 2 :
http://www.medleksykon.prv.pl/ee.php?n=108

Pozdrowienia

living_english_structure (at) medleksykon.prv.pl

4. Data: 2002-06-26 15:49:18

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Przyczyną większości przypadków cukrzycy typu 2 jest
> podłoże genetyczne, czynniki środowiskowe (otyłość,toksyny -np. alkohol)

bardzo dziekuje
Ewa

Przedwczesne dojrzewanie
Cuchnący nalot na migdałkach
Tłumaczenie
chrzastka trojkatna - czy ktos cos wie na ten temat? z anatomi... musze wiedziec co to jest i gdzie to jest!!
hemoroidy