chrzastka trojkatna - czy ktos cos wie na ten temat? z anatomi... musze wiedziec co to jest i gdzie to jest!!

1. Data: 2002-06-25 18:05:21

Temat: chrzastka trojkatna - czy ktos cos wie na ten temat? z anatomi... musze wiedziec co to jest i gdzie to jest!!
Od: "DeSideRo" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

chrzastka trojkatna - czy ktos cos wie na ten temat?
z anatomi... musze wiedziec co to jest i gdzie to jest!!
Nigdzie w necie nie zauwazylem.
Wszystkie wyszukiwarki milcza...
Plz o jakas pomoc...

2. Data: 2002-06-25 18:17:17

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DeSideRo" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
poszukaj w Bochenku

chociaż prawde powiedziawszy ja nie pamietam takiej
pozdrawiam tichy

3. Data: 2002-06-25 18:35:29

Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DeSideRo" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> chrzastka trojkatna - czy ktos cos wie na ten temat?
> z anatomi... musze wiedziec co to jest i gdzie to jest!!
> Nigdzie w necie nie zauwazylem.

A nie kość trójkątna?
Z tego co pamiętam, to tam jest punkt kostnienia, więc może u dziecka?
Ale to tylko rozumowanie niedoszłego doktora, więc popytaj jeszcze ;-)

Pozdrawiam,
Krzysztof

4. Data: 2002-06-25 19:07:19

Od: "DeSideRo" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "I.Tichy" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> chociaż prawde powiedziawszy ja nie pamietam takiej
> pozdrawiam tichy

Co to za Bochenek??

5. Data: 2002-06-25 19:08:20

Od: "DeSideRo" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> napisał w
wiadomości news:afaddo$idj$1@news.onet.pl...

> A nie kość trójkątna?
> Z tego co pamiętam, to tam jest punkt kostnienia, więc może u dziecka?
> Ale to tylko rozumowanie niedoszłego doktora, więc popytaj jeszcze ;-)

zaraz popatrze... nigdzie slowa o tej chrzastce...
Poszukam o kosci. Dzieki za reply.
Jak ktos ma jeszcze jakies skojarzenia to chetnie poslucham :)

6. Data: 2002-06-26 00:37:23

Od: "Krzysztof Pujdak" <g...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> Co to za Bochenek??

Pieciotomowy podrecznik anatomii autorstwa Bochenka.

pozdrawiam
Krzysztof

7. Data: 2002-06-26 12:06:38

Od: "DeSideRo" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Pujdak" <g...@C...pl> napisał w
wiadomości news:afb4od$i5a$1@news.tpi.pl...

> Pieciotomowy podrecznik anatomii autorstwa Bochenka.

THX
jest jakas wersja elektroniczna?
najlepiej online?

8. Data: 2002-06-26 13:02:04

Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

DeSideRo <d...@o...pl> pisze:

:: jest jakas wersja elektroniczna?
:: najlepiej online?

Chyba zartujesz ;-) Kto by wtedy kupowal wersje papierowa?

Krzysztof

9. Data: 2002-06-26 13:33:13

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

DeSideRo wrote: