Cuchnący nalot na migdałkach

1. Data: 2002-06-25 19:50:39

Temat: Cuchnący nalot na migdałkach
Od: <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam wielki problem, od pewnego czasu na moich migdałkach pojawił się jakby
taki śluzowaty nalot który ma strasznie nieprzyjemny nalot. Na migdałkach
zaobserwowałem również takie jakby dziuru w których znajdują się strasznie
cychnące czopiki, grudki koloru jasno żółtego. Co to może być i jak to
wyleczyć. Albo chociaż jak zniwelować ten przykry zapach.

Pozdr Tomasz

2. Data: 2002-06-25 20:08:53

Temat: Re: Cuchnący nalot na migdałkach
Od: <a...@m...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdr Tomasz
>
> dziury w migdałkach to t.zw. krypty, a nalot i czopy to najprawdopodownie
bakterie-idź na jakąś mikrobiologię:szpital,klinika... i zrób POSIEW Z
ANTYBIOGRAMEM. jeżeli potwierdzi się toleczy sie toto celowanym antybiotykiem-
pod nadzorem LEKARZA, a nie na własną rękę
pozdr
Adi

3. Data: 2002-06-26 06:59:01

Od: "Angel" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cychnące czopiki, grudki koloru jasno żółtego. Co to może być i jak
> wyleczyć. Albo chociaż jak zniwelować ten przykry zapach.

Jest mozliwe, ze twoje migdalki maja taka strukture, ze w kieszonkach
migdalkow
zbieraja sie resztki jedzenia tworzac wlasnie cuchnace grudki. Nie ma
na to lekarstwa,
migdalki mozna wyciac jesli istnieja ku temu wskazania, same grudki
takim
wskazaniem nie sa.
Druga mozliwa diagnoza to ropne zapalenie, ale wtedy odczuwalbys
zapewne
duzy bol gardla. W tej sytuacji konieczna jest konsultacja z lekarzem
i leczenie
antybiotykami.

Pozdrawiam
Angel

4. Data: 2002-06-29 16:22:46

Od: "Rednax" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> cychnące czopiki, grudki koloru jasno żółtego. Co to może być i jak to
> wyleczyć. Albo chociaż jak zniwelować ten przykry zapach.

Daj zarobic laryngologowi.
Dla niego to rutyna - wyczysci i nie bedzie grudek i zapachu.

Rednax

Tłumaczenie
chrzastka trojkatna - czy ktos cos wie na ten temat? z anatomi... musze wiedziec co to jest i gdzie to jest!!
hemoroidy
Tłumaczenie
archiwum???