A jakby ktos chcial haburgera....

1. Data: 2002-04-26 13:45:04

Temat: A jakby ktos chcial haburgera....
Od: <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widze, ze sezon grillowy nabiera tempa. gdyby ktos chcial zjesc dobrego
hamburgera (a nie psa mielonego razem z buda) to polecam kawalek dobrej
wolowiny, byle bez tluszczu (ja kupuje lopatke i jest O.K.). Wystarczy zmielic
i klepac kotlety. ZADNYCH PRZYPRAW - nie potrzeba!!!
I w bulke. Dodatki, jak sobie stryjenka zyczy. Szybkie i smaczne.

1. Data: 2002-04-26 17:49:03

Temat: Re: A jakby ktos chcial haburgera....
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

v...@w...pl wrote:

> [...]
> zmielic i klepac kotlety. ZADNYCH PRZYPRAW - nie potrzeba!!!
> I w bulke. Dodatki, jak sobie stryjenka zyczy. Szybkie i smaczne.

nie mielić, tylko posiekać! Drobna różnica, ale jest.

Waldek

Sok firmy DOL`A
przezroczyste kostki lodu
Kolendra - gdzie w Krakowie