Spotkanie w Toruniu!

1. Data: 2002-04-26 15:27:04

Temat: Spotkanie w Toruniu!
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm... Będę jutro i pojutrze w Toruniu u będę się potwornie nudziła,
aczkolwiek mam pewne zobowiązania...
Hmm... Chciałabym się nie nudzić... Może jakieś spotkanko, albo może
powiedzcie, gdzie mam jeść!

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-04-26 15:33:01

Temat: Re: Spotkanie w Toruniu!
Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> Hmm... Będę jutro i pojutrze w Toruniu u będę się potwornie nudziła,
> aczkolwiek mam pewne zobowiązania...

Zdarza się ;-). Ja będę się "nudzić" nieco obok Torunia od poniedziałku.

> albo może powiedzcie, gdzie mam jeść!

W McDonald's? A może w Pizza Hut?
Sorry, ale NMSP ;-).
--
Gosia

1. Data: 2002-04-26 16:06:58

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Zaleska-Gajc" <z...@h...pl> napisał w wiadomości

> W McDonald's? A może w Pizza Hut?
> Sorry, ale NMSP ;-).

W Toruniu znam tylko jeden grillbar na rynku... Jadłam tam rok temu i było
smaczniście... Na przybytki przez Ciebie podane się nie skuszę raczej - no
chyba, że mi ten już znany zamknęli...

1. Data: 2002-04-26 18:55:08

Od: "porky" <d...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aabu0k$a6a$1@news.onet.pl...

> [...]
> smaczniście... Na przybytki przez Ciebie podane się nie skuszę raczej - no
Witam :)
Nie zamkneli -ale tam raczej jest malo smacznie i "donoszący" wyjatkowo
beznadziejni (o ile mowimy otej samej knajpie - znajduje sie w ratuszu i
nazywa sie to-to "zbojnicka czy jakos tak).
Pizza Hut w Toruniu nie ma - nie bylo - i pewnie nie bedzie ;).
Wybacz, ze po raz kolejny (robilem to juz kilka razy) nie bede podawal
wszystkich wartych polecenia knajpek w Toruniu. Do listy knajpek w moim
miaseczku dodam tylko Pizzerie Wloska - dawna Staromiejscka - ul .
Łazienna - switna pizza z orzechami (duze mniam).
Z innych miejsc przypomne jedynie Neapolitana - na Mostowej blisko
bramy-malutka i milutka (nie wolno palic - dla mnie - ) Salonik - na Rynku
Staromiejskim. Jak znajde swoje poprzednie posty - rzuce jeszcze raz
pelniejszy wykaz knajpek.
Pozdawiam Porky

1. Data: 2002-04-26 20:30:04

Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

porky wrote:

> Pizza Hut w Toruniu nie ma - nie bylo - i pewnie nie bedzie ;).

Też mi cos nie grało ;-). Ale stwierdziłam, że skoro w Olsztynie jest,
to pewnie i w Toruniu ;-).
--
Gosia

1. Data: 2002-04-27 11:11:47

Od: "porky" <d...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też mi cos nie grało ;-). Ale stwierdziłam, że skoro w Olsztynie jest,
> to pewnie i w Toruniu ;-).
> --
> Gosia

Pizza Hut nie mamy ale zapraszam na przejazdzke tramwajem ;)
Pozdowienia Porky

1. Data: 2002-04-29 07:31:02

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "porky" <d...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> beznadziejni (o ile mowimy otej samej knajpie - znajduje sie w ratuszu i
> nazywa sie to-to "zbojnicka czy jakos tak).

Nie, nie... miałam na myśli Sfinksa (to się chyba jakoś inaczej pasało) na
rogu Żeglarskiej i Różanej - w każdym razie tuż obok pomnika.

> [...]
> bramy-malutka i milutka (nie wolno palic - dla mnie - ) Salonik - na Rynku
> Staromiejskim. Jak znajde swoje poprzednie posty - rzuce jeszcze raz

A tego już niestety nie udało mi się przeczytać przed wyjazdem :-(
Raz jadłam tam gdzie znałam. Raz jadłam tam gdzie mieszkałam - ale to było
śniadanie - w hotelu "Pod Orłem". Nie wiem jakie tam dają obiady - bo w
restauracji obiadu nie jadłam, ale wystrój jest po prostu super (znaczy taki
staropolski). A w niedzielę pożywiłam się w barku przy Uniwersytecie - nawet
nie wiem jak się nazywał, ale jest przy Gagarina dokładnie naprzeciw
rektoratu. Jadłam gyros i był po prostu hmm... taki jak być powinien -
znaczy pyszny. Za 12 zł taka fura jedzenia, że musiałam się podzielić z moim
synem jamochłonem (który swoją porcję też wsunął)...
Hmm, a dlaczego tam drugi raz jadłam? Byłam na III Forum Akwarystycznym
(jako eskorta i obsługa turystyczna mojego synka) i to było w auli
uniwersytetu, więc do tego barku było najbliżej i gyros został mi polecony
(miałam też wskazanie, co by pizzy nie zamawiać w tym przybytku, więc nie
pokusiłam się o sprawdzanie - w końcu ile można zjeść ;-) )

1. Data: 2002-04-30 10:38:17

Od: "Joanna" <j...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja polecam Manekina na wysokiej .. pyszne nalesniki!!!

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aaisu2$nge$1@news.onet.pl...

> [...]
> (miałam też wskazanie, co by pizzy nie zamawiać w tym przybytku, więc nie
> pokusiłam się o sprawdzanie - w końcu ile można zjeść ;-) )

A jakby ktos chcial haburgera....
Sok firmy DOL`A
przezroczyste kostki lodu
Kolendra - gdzie w Krakowie