A może płyta ceramiczna gazowa.

1. Data: 2009-03-24 17:25:32

Temat: A może płyta ceramiczna gazowa.
Od: "J23" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jest zbyt popularna, bo nieco droższa.
Za to w użytkowaniu najtańsza.

Na rodzine 2+1 wystarczy 3palnikowa
Coś takiego ma Solgaz i Amica (PROMETEUSZ)
Jeśli więcej lub mnie palników to z tego co
wiem tylko SOLGAZ - http://www.kuchniegazowe.com.pl/

Ja mam krótko więc niewiele moge powiedzieć
Za to kolega ma od 3lat i mocno wychwala.
Obecnie wybrałby 4palnikową, ale jak kupował
to takich nie było.

Pozdr
J23

2. Data: 2009-03-24 19:07:48

Temat: Re: A może płyta ceramiczna gazowa.
Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J23" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja mam krótko więc niewiele moge powiedzieć
> Za to kolega ma od 3lat i mocno wychwala.
> Obecnie wybrałby 4palnikową, ale jak kupował
> to takich nie było.

byly, tylko nie w polsce, bo do tej pory to ewenement w polskich sklepach, o
cenach to juz nie wspomianm

jakies 6 lat temu widzialem u znajomego sciagnieta z niemcowni cala kuchenke
(wolnostojaca) z taka plyta, a w polsce do tej pory takich nie widzialem, sa
tylko same plyty do zabudowy

3. Data: 2009-03-24 19:41:41

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Mar 2009 20:07:48 +0100, szerszen napisał(a):

> byly, tylko nie w polsce, bo do tej pory to ewenement w polskich sklepach, o
> cenach to juz nie wspomianm

Jak nie ja tak - amica taka robiła, chyba 2600 kosztowała pare lat temu

T.

4. Data: 2009-03-24 20:08:50

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

> Jak nie ja tak - amica taka robiła, chyba 2600 kosztowała pare lat temu

moze i robila, tylko co z tego, jak pytalem o to przy okazji remotnu mieszkania
w kilku duzych sklepach w wawie i nigdzie nie bylo

5. Data: 2009-03-24 20:55:33

Od: "J23" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

> moze i robila, tylko co z tego, jak pytalem o to przy okazji remotnu
> mieszkania w kilku duzych sklepach w wawie i nigdzie nie bylo

W sklepach trudno ja ujrzeć
Ściągaja na zamówienie
Tylko przeważnie cene dają z kosmosu.
Ja kupiłem w interku. Dałem 2300.
Jakieś 2mies temu.

Fajna sprawa, gazu mniej niz w normalnej.
Szafki i garnki nie usyfione jak w norm. gaz.
Wygląda jak zwykla cer. elektr, a portfelem
tylko przy zakupie szarpnie.
Minusem jest to że zwyklego piek. do zab pod spód
nie da rady, ale teraz piekarniki daje się wyżej
bo wygodniej.

Pozdr
J23

6. Data: 2009-03-24 21:00:40

Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Amica pod swoim logo sprzedaje produkty solgazu,
w solgazie za pełnowymairową płytę chcieli w promocji
cos ok 2tys, a amica ponad 3

7. Data: 2009-03-24 21:21:52

Od: "J23" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Amica pod swoim logo sprzedaje produkty solgazu,
> w solgazie za pełnowymairową płytę chcieli w promocji
> cos ok 2tys, a amica ponad 3

Jak kupowałem to w Amice (Lublin) powiedzieli mi około
3000 zł, w innym sklepie 4000, a w interku znalazlem za 2300.
Cene mają podobną. Pomysłodawcą i producentem jest SOLGAz
JAk ja kupowałem taniej była AMICA.
Nawet troche powymieniałem korespondencji z panami z
obydwu firm bo mnie ta syt. zaciekawiła - Amica to największy
odbiorca w kraju dla SOLGAZU.
SOLGAZ ma moim zdaniem fajniejszy design.

Pzdr
J23

8. Data: 2009-03-24 21:22:55

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

J23 wrote:
> Nie jest zbyt popularna, bo nieco droższa.
> Za to w użytkowaniu najtańsza.
>
> Na rodzine 2+1 wystarczy 3palnikowa

tja zapytaj może swojej żony czy konkubiny, często 4 palniki to zamało a ty
chcesz mieć 3.

9. Data: 2009-03-25 07:28:23

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sklepach trudno ja ujrzeć

teraz w sklepach juz bywa, aczkolwiek tez nie sa to jakies ilosci w ktorych
mozna poprzebierac, ja pisalem o tym co bylo jakies 5-6 lat temu

natomiast o wolnostojacych nadal mozna zapomniec

10. Data: 2009-03-26 08:33:11

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Mar 2009 21:55:33 +0100, J23 napisał(a):
> W sklepach trudno ja ujrzeć
> Ściągaja na zamówienie
> Tylko przeważnie cene dają z kosmosu.
> Ja kupiłem w interku. Dałem 2300.
> Jakieś 2mies temu.

Możesz ją sfotografować? Wszędzie w internecie, włączając w to stronę Amici,
jest tylko zdjęcie tej płyty wycięte do granic możliwości przez co wygląda
jak narysowania w paincie :) Chętnie bym zobaczył jak się przezentuje w
rzeczywistości...

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

Wygraj 100 PLN - TO PROSTE!!
myjka ciśnieniowa do mycia okien (duża powierzchnia)
ferro? valvex?
Wysoka lodówka
Dom na pokaz w TVN Style