A psphome pamiętacie?

61. Data: 2017-09-18 18:58:52

Temat: Re: A psphome pamiętacie?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@g...com> wrote:

> Jedynie słuszny?

Swój.

--
XL

62. Data: 2017-09-18 19:59:13

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 11 września 2017 01:38:07 UTC+2 użytkownik tren R napisał:

> A co było przed nim?

Cisza

63. Data: 2017-09-18 20:01:16

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 11 września 2017 09:55:51 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Jajo.

Sama jesteś...
Kura z jajami ;P

64. Data: 2017-09-18 20:56:39

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com pisze:

> Cisza

...przerażająca i porażająca!

LeoTar Gnostyk

65. Data: 2017-09-18 21:27:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> Sama jesteś...
> Kura z jajami ;P

No to fkącu kura czy jajo? Co było pierwsze?

--
XL

66. Data: 2017-09-18 21:27:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> ...przerażająca i porażająca!

Kogo? KOGO?
3-)

--
XL

67. Data: 2017-09-18 22:00:45

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> [...]

>>> Cisza

> Kogo? KOGO?
> 3-)

Jak to, nie pojmujesz? Samą siebie!

LeoTar Gnostyk

68. Data: 2017-09-18 22:01:48

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> [...]

>>> Jajo.

> No to fkącu kura czy jajo? Co było pierwsze?

Pomysł na kurę, hi hi.

LeoTar Gnostyk

69. Data: 2017-09-18 22:50:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Jak to, nie pojmujesz? Samą siebie!

Ale wtedy nie było MNIE. Ani nikogo. To kto miałby być przerażony i
porażony, hę?
3-)

--
XL

70. Data: 2017-09-21 09:05:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?"Przemys=B3aw_D=EAbski"_ <po=5Fzboju@go2.pl> wrote:

> Gadasz jak mój dziadek 20 lat temu o komputerach

Albo jak moja babcia o kuchence gazowej ?

--
XL

Czy psychiatria ma na to jakis fachowy termin? (re: KOD walczy!)
PIS nie jest wcale taki zły!
Przestroga.
antychrzescijanska iksela
tylko