antychrzescijanska iksela

1. Data: 2017-08-30 22:39:44

Temat: antychrzescijanska iksela
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

wyzywa syryjskich chrześcijan od czarnej dziczy, czy to choroba psychiczna?

2. Data: 2017-08-31 09:56:50

Temat: Re: antychrzescijanska iksela
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 30.08.2017 um 22:39 schrieb Ghost:
> wyzywa syryjskich chrześcijan od czarnej dziczy, czy to choroba psychiczna?

Czy faszysci byli chorzy psychicznie?
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

3. Data: 2017-09-05 06:05:07

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 09:56:52 UTC+2 użytkownik silvio balconetti
napisał:

> Czy faszysci byli chorzy psychicznie?

nie przyrównuj chrześcijan do faszystów, bo to odmienne bieguny.
a tak w ogóle, co wiesz o tej angelologii, która pod sobą przytaczasz?
ja tez nic nie wiem. ale jakoś dziwnie czuje, ze Aniołowie są
mi bardzo przychylni. zresztą Diabły tez. tak jak i Bóg.
i naprawdę wszystko to jest normalne.

jacek

4. Data: 2017-09-05 06:30:47

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 5 września 2017 06:05:08 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
> ja tez nic nie wiem. ale jakoś dziwnie czuje, ze Aniołowie są
> mi bardzo przychylni. zresztą Diabły tez. tak jak i Bóg.

"wierz tylko sobie" - powiedzieli Aniolowie
"badz tylko soba" - powiedzieli Diablowie
"jacku, sam wiesz co masz czynic" - powiedziala Matka Boska tez teraz.

jacek
(pewnie, ze to dziwne.
choc tylko dla was)

5. Data: 2017-09-09 23:34:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:
> wyzywa syryjskich chrześcijan od czarnej dziczy, czy to choroba psychiczna?

Wyzywa czarną dzicz od czarnej dziczy.

--
XL

6. Data: 2017-09-10 08:58:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:
> wyzywa syryjskich chrześcijan od czarnej dziczy

"Syryjscy chrześcijanie" są topieni w Morzu Śródziemnym przez czarną dzicz.
https://ndie.pl/dramat-na-statku-z-imigrantami-muzul
manie-wyrzucili-za-burte-12-chrzescijan/

--
XL

7. Data: 2017-09-11 19:42:58

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 10 września 2017 08:59:35 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> https://ndie.pl/dramat-na-statku-z-imigrantami-muzul
manie-wyrzucili-za-burte-12-chrzescijan/

Zadanie "chrześcijanie i Turcy" tylko na odwrót ;-\

8. Data: 2017-09-11 22:10:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

manie-wyrzucili-za-burte-12-chrzescijan/

> Zadanie "chrześcijanie i Turcy" tylko na odwrót ;-\

Zadanie... Rzeco?

--
XL

9. Data: 2017-09-12 16:40:07

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
a.pl...

Ghost <n...@d...pl> wrote:

>"Syryjscy chrześcijanie" są topieni w Morzu Śródziemnym przez czarną dzicz.
>https://ndie.pl/dramat-na-statku-z-imigrantami-muzu
lmanie-wyrzucili-za-burte-12-chrzescijan/

wyrzucili 12 a 41 utoneło, prawdziwie prawicowa prasa

10. Data: 2017-09-12 18:15:50

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 11 września 2017 22:10:58 UTC+2 użytkownik XL napisał:

manie-wyrzucili-za-burte-12-chrzescijan/

> Zadanie... Rzeco?
>
> --
> XL

http://tekstowisko.blogspot.com/2010/03/chrzescijani