Rozmowa ze Świadomością.

1. Data: 2017-08-28 15:38:56

Temat: Rozmowa ze Świadomością.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

"Nie będziesz miał przed sobą bogów większych i ważniejszych ode mnie" -
mówi do mnie moja Świadomość.

"Jam jest Twoim Bogiem/Stwórcą" - kontynuuje moja Świadomość.

"Jam jest twój Bóg, który cię wywiódł z niewoli (umysłowej)" - mówi do
mnie moja Świadomość.

LeoTar Gnostyk

2. Data: 2017-08-28 16:10:19

Temat: Re: Rozmowa ze Świadomością.
Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.08.2017 o 15:38, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
>
> "Jam jest Twoim Bogiem/Stwórcą" - kontynuuje moja Świadomość.
>
> "Jam jest twój Bóg, który cię wywiódł z niewoli (umysłowej)" - mówi do

Trochę to przypomina często powtarzane przez księży katolickich
szczególnie w okresie Wielkiejnocy/Bożego Narodzenia pouczeń w stylu:
,,odnajdź Boga w sobie!", ,,niech Bóg się w tobie narodzi!" Za chwilę
jednak wracają do Jezusa historycznego i siebie jako jego reprezentantów
na Ziemi.

3. Data: 2017-08-28 16:22:10

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:

> [...]
> ,,odnajdź Boga w sobie!", ,,niech Bóg się w tobie narodzi!" Za chwilę
> jednak wracają do Jezusa historycznego i siebie jako jego

Skoro "skręcają" to znaczy, że albo nie do końca rozumieją co
wypowiadają albo zdają sobie sprawę z tego, że ich słuchacze zupełnie
niczego nie pojmują i należy tzw. wiernych prowadzić bardzo powoli i za
rączkę by nie stracić z nimi kontaktu i nad nimi kontroli bo powrócą do
egipskich ciemności.

LeoTar Gnostyk

4. Data: 2017-09-14 11:36:30

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-28 o 15:38, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
>
> "Jam jest Twoim Bogiem/Stwórcą" - kontynuuje moja Świadomość.
>
> "Jam jest twój Bóg, który cię wywiódł z niewoli (umysłowej)" - mówi do

Raczej jakiś fałszywy prorok a nie Bóg/Stwórca. Oj sorry, miałem na
myśli tylko SWOJĄ świadomość, czyli zupełną nieświadomość. Może innych
ten ich "Bóg" inaczej traktuje niż mnie.

Rozmowa ze Świadomością
Rozmowa ze swoja Świadomością
zmiany, zmiany, zmiany
Brawo Ziobro!