Rozmowa ze Świadomością.

1. Data: 2017-08-28 15:38:56

Temat: Rozmowa ze Świadomością.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

"Nie będziesz miał przed sobą bogów większych i ważniejszych ode mnie" -
mówi do mnie moja Świadomość.

"Jam jest Twoim Bogiem/Stwórcą" - kontynuuje moja Świadomość.

"Jam jest twój Bóg, który cię wywiódł z niewoli (umysłowej)" - mówi do
mnie moja Świadomość.

LeoTar Gnostyk

2. Data: 2017-08-28 16:10:19

Temat: Re: Rozmowa ze Świadomością.
Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.08.2017 o 15:38, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
>
> "Jam jest Twoim Bogiem/Stwórcą" - kontynuuje moja Świadomość.
>
> "Jam jest twój Bóg, który cię wywiódł z niewoli (umysłowej)" - mówi do

Trochę to przypomina często powtarzane przez księży katolickich
szczególnie w okresie Wielkiejnocy/Bożego Narodzenia pouczeń w stylu:
,,odnajdź Boga w sobie!", ,,niech Bóg się w tobie narodzi!" Za chwilę
jednak wracają do Jezusa historycznego i siebie jako jego reprezentantów
na Ziemi.

3. Data: 2017-08-28 16:22:10

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:

> [...]
> ,,odnajdź Boga w sobie!", ,,niech Bóg się w tobie narodzi!" Za chwilę
> jednak wracają do Jezusa historycznego i siebie jako jego

Skoro "skręcają" to znaczy, że albo nie do końca rozumieją co
wypowiadają albo zdają sobie sprawę z tego, że ich słuchacze zupełnie
niczego nie pojmują i należy tzw. wiernych prowadzić bardzo powoli i za
rączkę by nie stracić z nimi kontaktu i nad nimi kontroli bo powrócą do
egipskich ciemności.

LeoTar Gnostyk

4. Data: 2017-09-14 11:36:30

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-28 o 15:38, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
>
> "Jam jest Twoim Bogiem/Stwórcą" - kontynuuje moja Świadomość.
>
> "Jam jest twój Bóg, który cię wywiódł z niewoli (umysłowej)" - mówi do

Raczej jakiś fałszywy prorok a nie Bóg/Stwórca. Oj sorry, miałem na
myśli tylko SWOJĄ świadomość, czyli zupełną nieświadomość. Może innych
ten ich "Bóg" inaczej traktuje niż mnie.

5. Data: 2017-09-30 07:25:53

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Trybun pisze:

> Raczej jakiś fałszywy prorok a nie Bóg/Stwórca. Oj sorry, miałem na
> myśli tylko SWOJĄ świadomość, czyli zupełną nieświadomość. Może
> innych ten ich "Bóg" inaczej traktuje niż mnie.

Dopóki nie przeżyjesz doświadczenia, które sprawi że bezgranicznie
zaufasz sobie, uwierzysz w siebie, dopóty będziesz widział swego Stwórce
poza sobą poza moją/Twoją/naszą wspólną Świadomością. Wystarczy, że
doświadczysz (a może tylko uzmysłowisz sobie), że jedynym s(T)wórcą jest
Świadomość i doznasz Przeistoczenia z niedowiarka w osobę wierzącą bys
dostrzegł, że Bóg (Stwórca) i Człowiek to jedno i to samo. Tyle tylko,
że Człowiek, któremu ZAKAZANO bezpośredniego poznania jego S(T)wórcy
musi dojrzeć do tego doświadczając przez większość swego życia a i tak
tylko nieliczni osiągają ten stan. Podczas gdy wychowanie Dziecka przez
opiekunów otwartych na Dziecko umożliwiłoby Dziecku utrzymanie i
niewychodzenie z tego stanu Świadomości oraz utrwalenie go przez
inicjację seksualną w Świętym Trójkącie = Rodzice + Dziecko.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

6. Data: 2017-09-30 12:44:19

Od: Szyk Cech <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.09.2017 o 07:25, LeoTar Gnostyk pisze:
> Bóg (Stwórca) i Człowiek to jedno i to samo

Skąd ten pomysł?!? Bóg raczej się nie ogranicza do formy ludzkiej (jeśli
w ogóle jej używa) i najprawdopodobniej większość czasu spędza w formie
nie cielesnej ciągle pracując nad swoimi projektami i innymi sprawami...
Ma ogromną pustą przestrzeń przeznaczoną do skoków w czasie (pracuje nad
wieloma sprawami równolegle) - tą przestrzeń odkryli ziemscy
astronomowie i orzekli, że wg nich nie powinno jej być. To miejsce
zostało opisane w tym artykule:
http://ciekawe.org/2016/07/24/tajemnicza-super-pustk
a-we-wszechswiecie/

--
http://szyk.jcom.pl/
http://szyk.free.of.pl/

7. Data: 2017-10-01 01:41:50

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 30 września 2017 07:25:57 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Dopóki nie przeżyjesz doświadczenia, które sprawi że bezgranicznie
> zaufasz sobie, uwierzysz w siebie, dopóty będziesz widział swego Stwórce
> poza sobą poza moją/Twoją/naszą wspólną Świadomością.

malo przezyles Leo, dlatego tak mowisz.

> [...]
> Świadomość i doznasz Przeistoczenia z niedowiarka w osobę wierzącą bys
> dostrzegł, że Bóg (Stwórca) i Człowiek to jedno i to samo.

bajki opowiadasz.

> [...]
> niewychodzenie z tego stanu Świadomości oraz utrwalenie go przez
> inicjację seksualną w Świętym Trójkącie = Rodzice + Dziecko.

Swieta, to jest tylko Trojca Przensajswietsza.
seks, Leo, to tylko nam na mozg sie rzuca.
widzialem niby jezusow we drzewie jakby zawartych.
mieli wynaturzone czesci; jednak w 90 procentach
byly to jaja. siurki czyli. to tyle o twoim dogmacie.

8. Data: 2017-10-01 11:13:35

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-30 o 07:25, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> niewychodzenie z tego stanu Świadomości oraz utrwalenie go przez
> inicjację seksualną w Świętym Trójkącie = Rodzice + Dziecko.

Z każdym przeżytym kolejnym dniem, z każda kolejna godziną i minutą moja
świadomość coraz bardziej utwierdza mnie coraz bardziej że jestem
niczym. A już najmniejszy wpływ mam na swoja osobowość, łącznie z
ciałem. I to ma być fragment Boga/Stwórcy? I co z tego że nagle
niektórzy ludzie nagle ni z tego ni z owego zaczynają sobie uświadamiać
że są Napoleonem Bonaparte, czy Wandą Wasilewską, jakie z tego wyciągasz
wnioski? Co w tym wszystkim mogłaby zmienić wcześniejsza rodzicielska
edukacja seksualna potomka?

9. Data: 2017-10-01 11:46:27

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Trybun pisze:

> Z każdym przeżytym kolejnym dniem, z każda kolejna godziną i minutą
> moja świadomość coraz bardziej utwierdza mnie coraz bardziej że
> jestem niczym.

Wyłazi z Ciebie brak szacunku dla samego siebie, którego zalążkiem było
poniżanie przez ojca, który - będąc nieświadomym Twoich potrzeb
emocjonalnych - walczył z Tobą o Twoją matkę. Ty również z nim walczyłeś
ale on był potężniejszy od Ciebie gdyż to Ty byłeś uzależniony od niego.
I dlatego w pewnym momencie zrezygnowałeś z walki.

> A już najmniejszy wpływ mam na swoja osobowość, łącznie z ciałem.

Wyłazi z Ciebie niewiara we własne siły i możliwości duchowe. To
pokłosie porażki, której doznałeś z ojcem w rywalizacji o jego kobietę.
Nie pozwolił Ci po nią sięgnąć byś mógł się mu stać równym. Gdybyś tego
doświadczył w doświadczeniu inicjacji seksualnej nie tylko, że stałbyś
sie mu równym ale również doświadczalnie poznałbyś wzorzec poszukiwanej
przez siebie kobiety swego życia, gdyż to ojciec wskazałby Ci ten
wzorzec. On, ze swoim autorytetem przekazałby Ci Wiedzę. Ale on również
nie ufał sobie więc i nie ufał do końca nikomu, gdyż nie przeżył
inicjacji w formie o jakiej piszę. A poza tym to on nie wiedział, że
takiej właśnie inicjacji oczekujesz i że potrzebna do tego jest jego
zgoda. Poza tym nieświadoma matka, której również brakowało poczucia
własnej wartości mogłaby w wyniku takiego aktu zrobić z Ciebie morderce
ojca, jako że go skrycie nienawidziła jako że uważała iż z jego powodu
była domowa prostytutką. Za inicjację nie mogą się brać rodzice
nieświadomi swoich rodzicielskich obowiązków oraz celu, któremu
inicjacja ma służyć.

> [...]
> ludzie nagle ni z tego ni z owego zaczynają sobie uświadamiać że są
> Napoleonem Bonaparte, czy Wandą Wasilewską, jakie z tego wyciągasz

Spoko, nie od razu Kraków zbudowano, więc i proces uświadamiania sobie
tego, że to my jesteśmy S(T)wórcami/cą musi trochę potrwać.
Przechodzenie od całkowitej, absolutnej nieświadomości do pełni Wiedzy
przy blokowanym przez patologie przepływie informacji musi być procesem
inercyjnym tak jak inercyjną jest ludzka psychika z utrwalonymi
mechanizmami obronnymi. Ludzie boja się zmian bo nie ufają ani sobie ani
tez nikomu innemu. Dopiero sytuacje kryzysowe, sytuacje skrajnego
zagrożenia powodują, więc by przetrwać zaczynają się kierować intuicją.

> Co w tym wszystkim mogłaby zmienić wcześniejsza rodzicielska
> edukacja seksualna potomka?

Nie wywołałaby uaktywnienia się kompleksu Edypa/Elektry i nie byłoby
ludzi z obniżonym poczuciem własnej wartości, nie wierzących we własne
siły i nieufnych. Nie byłoby przyczyny do tego by ludzie dążyli do
odbudowania poczucia własnej wartości na barkach innych, których - przy
braku wiary we własne siły - zniewalają po to by na grzbietach swoich
niewolników odbudowywać poczucie własnej wartości. Nie ma PRZYCZYNY nie
ma SKUTKU. Bo niewolnictwo, dążenie do zapanowania nad innymi, jest
skutkiem braku wiary we własne siły. I działa to zarówno w odniesieniu
do mężczyzn jak i kobiet. Tyle, że kobiety używają seksu do
podporządkowania sobie mężczyzny a mężczyźni po to by zdobyć kobiety
zniewalają innych ludzi na wszelkie możliwe do wyobrażenia sposoby, z
których wojna jest najokrutniejszym.

10. Data: 2017-10-01 12:06:29

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Zenek Kapelinder pisze:

>>> Bóg (Stwórca) i Człowiek to jedno i to samo

a->we-wszechswiecie/

>Wedlug legedy o bogu Bogu, bo zapewne o nim napisales, on nic nie
> musi planowac, wymyslac itp. On wie wszystko bez zadnego
> kombinowania. Poukladane ma wszystko od samego poczatku do na
> zawsze. W zasadzie jest niewolnikiem swojej boskosci bo nie moze nic
> zmienic. Gdyby chcial cos zmienic to znaczylo by ze sie pomylil i z
> urzedu stracil by stanowisko boga. Tyle legenda.

A teraz pomyśl, że podstawową cecha S(T)wórcy jest dynamika: niczego
wcześniej nie zaplanował ani nie przewidywał ale posiada CEL, którym
jest wieczne trwanie i temu celowi podporządkowuje wszystkie swoje
działania. Jest dynamiczny i dynamicznie podejmuje decyzje oparte na
wcześniejszych doświadczeniach ale nie posługuje się tylko logiką lecz w
chwilach krytycznych włącza INTUICJĘ, która jest narzędziem
niepowtarzalnym i jedynym w swoim rodzaju, gdyż pozwala Mu tworzyć nowe
idee i następnie je materializować. A przy okazji dowiaduje się sam o
sobie czegoś nowego, czegoś co dotychczas nie istniało, nie było stanem
Jego Świadomości.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

Rozmowa ze Świadomością