Re: Rozmowa ze Świadomością.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 30 Sep 2017 16:41:50 -0700 (PDT)
Subject: Re: Rozmowa ze Świadomością.
From: j...@o...pl

W dniu sobota, 30 września 2017 07:25:57 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Dopóki nie przeżyjesz doświadczenia, które sprawi że bezgranicznie
> zaufasz sobie, uwierzysz w siebie, dopóty będziesz widział swego Stwórce
> poza sobą poza moją/Twoją/naszą wspólną Świadomością.

malo przezyles Leo, dlatego tak mowisz.

> Wystarczy, że
> doświadczysz (a może tylko uzmysłowisz sobie), że jedynym s(T)wórcą jest
> Świadomość i doznasz Przeistoczenia z niedowiarka w osobę wierzącą bys
> dostrzegł, że Bóg (Stwórca) i Człowiek to jedno i to samo.

bajki opowiadasz.

> Tyle tylko,
> że Człowiek, któremu ZAKAZANO bezpośredniego poznania jego S(T)wórcy
> musi dojrzeć do tego doświadczając przez większość swego życia a i tak
> tylko nieliczni osiągają ten stan. Podczas gdy wychowanie Dziecka przez
> opiekunów otwartych na Dziecko umożliwiłoby Dziecku utrzymanie i
> niewychodzenie z tego stanu Świadomości oraz utrwalenie go przez
> inicjację seksualną w Świętym Trójkącie = Rodzice + Dziecko.

Swieta, to jest tylko Trojca Przensajswietsza.
seks, Leo, to tylko nam na mozg sie rzuca.
widzialem niby jezusow we drzewie jakby zawartych.
mieli wynaturzone czesci; jednak w 90 procentach
byly to jaja. siurki czyli. to tyle o twoim dogmacie.