Re: Rozmowa ze Świadomością.

Data: 2017-10-17 16:20:31
Temat: Re: Rozmowa ze Świadomością.
Od: j...@o...pl

W dniu niedziela, 1 października 2017 12:22:16 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk
napisał:

> Nie wiesz ile przeżyłem, a z tym co opublikowałem o swoich
> doświadczeniach życiowych pewnie nie miałeś okazji się zapoznać. Więc
> racz uszanować cudze doświadczenia tak jak ja nie wypominam nikomu jego
> doswiadczeń lecz staram się je zrozumieć i znaleźć do nich klucz.

masz racje, nie wiem.
opisz mi, jesli mozesz, co przezyles, pomijajac oczywiscie,
jesli mozesz, przezycia z tego swiata.
tez oczywiscie mozemy o nich pogadac, ale to zadna autostrada.

> Nigdy nie byłem bardziej poważny niż w rozmowie z Tobą.

przepraszam, ale Bog i czlowiek to prawie to samo,
i choc czeatokroc, dla mnie "prawie" znaczy zazwyczaj tozsamosc,
a nie tak, jak u innych, czy chocby w tivi reklamach jakas gorsza jakosc,
to jednak rozrozniam, bo wiele przezylem.

> Seks jest niezbędny do przetrwania gatunku, więc go nie lekceważ sobie.
> A Trójcę Przenajświętszą pomyliłeś chyba ze Świętą Rodziną. Też Trójca
> bez której trwanie Człowieka ni byłoby możliwe.

pewnie, ze niezbedny i nader przyjemny:)
ale nie wowczas, gdy w wynaturzenie przechodzi.
to znaczy niech sobie przechodzi w co tam chce w zaciszu domowym;
ani ja, ani Pan Bog nawet w to nie wnika, jesli z dobrej woli.

ot, kochac mozna siwe roznie, jesli nikogo za bardzo nie boli.

> Pozdrawiam
> LeoTar Gnostyk
>
> Świat według LeoTar'a - http://leotar.net
> Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju

jesli to chciales uslyszec, gnostyku, to juz uslyszales:)
ale transparentow o tym nie nos po ulicach:)
w swym domu natomiast jak najbardziej mozesz
byc takim jak zechcesz - dulskosc mnie zachwyca:)

pozdrawiam,
jacek