Re: Rozmowa ze Świadomością.

Data: 2017-10-29 10:12:09
Temat: Re: Rozmowa ze Świadomością.
Od: j...@o...pl

> Istotnie. Ale nie wszyscy maja czas myśleć o tym i często umyka to ich
> uwadze. Dlatego rolą pisarza czy publicysty jest uzmysłowić im sprawy i
> zjawiska, które dla pisarza są oczywiste. Pomagajmy sobie wzajemnie i
> nie dublujmy własnej pracy. Tak jak przeczytasz w mojej stopce: "Pomoc
> wzajemna jako czynnik rozwoju".:)

w tym wzgledzie masz racje. niekiedy nawet to co wiemy, jesli powie
to ktos inny, dopiero zaczynamy sobie uswiadamiac. tak istotnie jest.

> [...]
> będziesz się po prostu bał te decyzje podejmować. To było dla mnie, a
> jest nadal dla wielu, niczym kwadratura koła, problem pozornie nie do
> rozwiązania. Nie rozwiążesz go dopóty dopóki nie odrzucisz wszelkich
> ograniczających Cię zakazów. Zakazów, które doprowadzą ludzkość do
> zagłady jeżeli nie postanowi zadziałać za przykładem córek Lota (ST),
> które w sytuacji skrajnej złamały kulturowy zakaz po to by ród
> przetrwał. Może tego nie dostrzegasz, ale ludzkość znajduje się
> aktualnie w podobnie podbramkowej sytuacji.

Leo, nie wiem nawet co ci powiedziec. po prostu zle rzeczy kojarzysz.
relacje partnerskie nie sa przyzwoleniem na stosunek matki z synem,
bo relacje partnerskie w rodzinie tez maja swoje granice.
w preferowanym przez ciebie podejsciu te granice sa po prostu przekroczone
i nie ma to nic wspolnego z partnerskimi relacjami.
mozesz miec inne zdanie, tak jak ludzie pytajacy sie: a dlaczegoz
to nie zarabiam tyle, zeby bylo mnie stac na coroczna wycieczke za 10 tysiecy? drugi
powie: jestem przeciez nauczycielem i skoro tak malo zarabiam, to odbije sobie, bo
jestem w ukladzie z dyrektorem, na zachachmęconych stawkach unijnych.
otoz dlatego Leo, ze naprawde wielu ludzi nie stac na jakakolwiek wycieczke
nawet raz na kilka lat.
pewnie, ze nie ma to dokladnie zwiazku, tylko chcialem ci uswiadomic,
ze prawie zawsze istnieja granice, takze brania na to, na co masz ochote.
a proponowane przez ciebie podejscie ku partnerstwu czy rownouprawnieniu
ma wszelkie cechy, zeby mi tylko bylo dobrze, a wszystkich innych pierdolic.

> Wyśmienity pedagog? A któż to taki? Jak możesz pisać o doskonałości
> pedagogiki, skoro mamy tyle - i coraz więcej - przemocy w szkołach i w
> rodzinach.

to zaden argument. poza tym nigdy nie uwazalem wyuczonej pedagogiki
za cos, co jest wartosciowe. wartosciowa staje sie wowczas,
gdy ktos cos zrozumie lub na wlasnej skorze doswiadczy, co czestsze.

> Jest pedagogiem, który kształci umysłowych niewolników bo
> temu celowi jest podporządkowana matriarchalna pedagogika - ma wychować
> chłopców na podnóżki księżniczek, na ich paziów, którymi będą się mogły
> wysługiwać.

cos ci sie pomylilo. tak po prostu nie jest.

> Zgoda, S(T)wórca płci nie ma, jest androgynem. Ale po to właśnie
> podzielił się na dwie walczące ze sobą połówki by w walce i przymusie

na zadne polowki sie nie dzielil, ani z nikim nie walczy.
nie przyrownuj Boga do sytuacji miedzy kobieta a mezczyzna w malzenstwie.
to tylko my pomiedzy soba sie klocimy, a Bog rozumie kazde z nas.
raz ktos ma wieksza, raz mniejsza racje, bardzo niekiedy calkowita.

> [...]
> posiadał żadnej Wiedzy o samym sobie. I dlatego właśnie zaczął tworzyć
> by doświadczyć samego siebie poprzez wrażenia ze swej komplementarnej,
> materialnej połowy. Dlatego właśnie uważam, że Człowiek i S(T)wórca to
> jedno i to samo tylko w dwóch różnych stanach skupienia. Stwórca
> (Świadomość) to Duch materii a Człowiek to materialna emanacja S(T)wórcy
> dostarczająca Świadomości wrażeń dzięki materialnym zmysłom. Celem tej
> współpracy Ducha z Materią jest osiągnięcie pełni Świadomości przez nią
> samą, pełni samowiedzy, pełni poznania. samowiedzy.

juz ci mowilem, ze Bog nie stworzyl wszelkiej przestrzeni, bo ona istaniala
zawsze. ze wydobrzyl sobie, zapewne nie tylko nasz wszechswiat, to tez normalne.

jacek