Re: Rozmowa ze Świadomością.

Data: 2017-11-10 04:47:57
Temat: Re: Rozmowa ze Świadomością.
Od: j...@o...pl

W dniu środa, 8 listopada 2017 20:04:55 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> Tylko co to jest, te emocjonalna potrzeby? W świecie arabskim wychowania
> młodego człowieka znacznie odbiega od wzorców obowiązujących np w
> Europie,. Tam chociażby bardzo krótko trawa dzieciństwo i związane z tym
> specjalne traktowanie młodych. I co to zmienia,  ano - nic. Nie jesteśmy
> ani oni bardziej od siebie oświeceni, zakompleksieni czy z jakimiś
> wykształconymi nowymi cechami które by miały nas różnić. Z innej beczki
> - czy wychowanie w domu dziecka sprawia że człowiek w jakiś namacalny
> sposób rożni się od takiego wychowanego w tradycyjnej rodzinie? Moim
> [...]

wierz mi, ze sie rozni. mowie o dosc normalnej rodzinie, jak sam napisales.
kiedys wzielismy dwojke czy trojke takich dzieci (no zobacz, o dziwo nie pamietam)
na kilka dni w Swieta Bozego Narodzenia do siebie. chlopczyk okolo 10-12 lat
po prostu wysmiewal sie z jakiejs tam modlitwy, z jakiegos tam oplatka,
z jakiejs tam serdecznosci i takich tam spraw normalnych przy Swiecie.
dziewczynka, moze z 16 lat, jak sie pozniej okazalo pokradla ubrania corkom,
(znaczy, moze nie ona, ale po co by byly malczykowi?), choc na pozr wydawala sie
w miare normalna; pisze bez ublizania komukolwiek, pio prostu musze jakichs slow
uzywac dla przyblizenia sytuacj. a ona byla po prostu chytra. i naprawde okreslic,
ktore z nich bylo lepsze, a ktore gorsze, naprawde na tej podstawie sie nie da.
jednak roznica miedzy dziecmi w tradycyjnych rodzinach, a tymi z domu dziecka
istnieje. oczywiscie nie mowie, ze to ich wina, bo bylem w wojsku za prl-u i wiem,
jakie cechy te panstwowe instytucje wyhodowuja; najczesciej do bycia swinia - to
taka ich jakby zakorzeniona pogladami na swiat nauka ZYCIA WE SWIECIE WSPOLCZESNYM,
choc przepisy i regulamuiny maja nad wyraz bardzo uczciwe, dumne i sprawiedliwe.

pozdrawiam Cie Trybunie,
jacek