Re: Rozmowa ze Świadomością.

Data: 2017-11-21 11:46:11
Temat: Re: Rozmowa ze Świadomością.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

j...@o...pl pisze:

> Ty mi tu nie z Heisenbergiem nie wyjezdzaj. Regula nieoznaczonosci
> jest tylko dla was nieoznaczona:)

To kota Schroedingera chodziło. No ale bez Heisenberga nie było by
Schroedingera. A co do samej nieoznaczoności Heisenberga to istotnie,
uważam jego wymysł jako coś co wydawało mu się nie do obalenia. Coś
dzięki czemu nikomu nie udałoby się go przyłapać na manipulacji i
oszustwie. Wszak świat cząstek elementarnych to wielka parada...
oszustów. To świat ludzi, którzy wymyślają niestworzone i nieistniejące
byty po to by się wywyższyć nad innych, by chociaż chwilowo uciec od
doskwierającego im poczucia niższości wywoływanego nierozwiązanym
kompleksem Edypa. A w przypadku kobiet nierozwiązanego i zakłócającego
umysł kompleksu Elektry...

> jacek

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net