Re: Rozmowa ze Świadomością.

Data: 2017-10-24 01:05:15
Temat: Re: Rozmowa ze Świadomością.
Od: j...@o...pl

W dniu poniedziałek, 23 października 2017 12:46:14 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk
napisał:

> Wejdź na moje strony a dowiesz się co przeżyłem na tym świecie; staram
> się nie powtarzać gdyż Ixelka i Chiron zaraz mi to wypominają.:) A co do
> rzekomych przeżyć "nie z tego świata" to chętnie posłucham o Twoich
> halucynacjach i iluzjach gdyż sam takowych nie miewam.:)

uwazasz, ze wielu Swietych Ludzi, mialo tez zawsze tylko iluzje?
Swietych, a nie swietych wedlug jakiejs tam wiary?

> Nie chwal się, że wiele przeżyłeś lecz napisz o tym czego doświadczyłeś.

pisalem nieraz; ty tylko nie czytales:)

> Bez tego potraktuję Cię jako zwykłego chwalipiętę, maniaka który w ten
> sposób stara się okazać mi swoją wyższość.

jaka tam znowu wyzszosc? o czym ty mowisz:)

> Jeśli masz wątpliwości to
> zajrzyj do mojej biblioteczki i przeczytaj książeczkę J.J.Carter'a
> zatytułowaną "Wredni ludzie". Zwróć uwagę na tych, którzy cierpiąc z
> powodu braku poczucia własnej wartości chcą się poczuć lepiej przez
> dołowanie innych. Carter nazywa ich pieszczotliwie umniejszaczami.:)

nie obchodzi mnie ani pan Carter, no moze Jimmy troszeczke:), ani nikt inny,
kto powszechnie znane zachowania odkrywa, jakby cos odkryl naprawde.

> Czy inicjację seksualną dziecka z rodzicami, nazywasz wynaturzeniem?

weddlug moich norm, tak. jednak i tak nie potepiam, jesli wszyscy w rodzinie
macie takie poglady i sie na to zgadzacie. zauwazam tylko, ze to bez porownania
wiecej szkod przyniesc moze, niz korzysci. ale wybor i tak jest wasz.

> pedagogicznego punktu widzenia to dla dziecka wkraczającego w
> samodzielność najdoskonalsza szkoła relacji między kobieta i mężczyzną,

wiesz, mam zone pedagoga. ona nie bylaby dla Ciebie tak laskawa,
choc wierz mi, ze to wysmienity pedagog - oczywiscie w pogladach
dosc czesto sie roznimy, bo ja jestem bez zawodu:)

> dwoma połówkami Stwórcy.

nie wiem, co Ci powiedziec, bo Stworca, jako takiej, plci nie ma;
tzn. ma i nie ma jednoczesnie, zreszta jak to Bog.

(...)

> Uczciwy seks nigdy nie boli i jest źródłem wielkiej siły oraz
> bezgranicznej przyjemności. O dewiantach seksualnych nie wspominaj.

no Leo, masz racje. ale najciekawszy przy obecnosci bozej,
inny i nie mniej ciekawy pod obecnosc starych Swietych,
inny i tak samo ciekawy przy Duchu Swietym.

serdecznie,
jacek

> Nie wiem co chciałem usłyszeć - jestem ciekaw i czekam, iż mi
> podpowiesz. A co do tego co mi jest wolno w moim własnym domu to powiem
> Ci to samo co już wielokrotnie pisałem: nikt nie ma prawa narzucać mi
> swojego modelu wychowawczego jeżeli nie bierze odpowiedzialności za
> skutki swoich edukacyjnych poczynań. Ja biorę na siebie pełną
> odpowiedzialność za moje decyzje i wara od tego umysłowym niewolnikom.
>
> A dulskość (mniemam, że chciałeś użyć określenia: dulszczyzna) to raczej
> Twoja domena a nie moja.:)

tak, jak powiedziales, pisanie wierszem to moja domena.
totez w tym akurat przypadku forma byla jak najbardziej wlasciwa:)

jacek:)