Re: Rozmowa ze Świadomością.

Data: 2017-10-01 13:58:35
Temat: Re: Rozmowa ze Świadomością.
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid>

> A teraz pomyśl, że podstawową cecha S(T)wórcy jest dynamika: niczego
> wcześniej nie zaplanował ani nie przewidywał ale posiada CEL, którym
> jest wieczne trwanie i temu celowi podporządkowuje wszystkie swoje
> działania. Jest dynamiczny i dynamicznie podejmuje decyzje oparte na
> wcześniejszych doświadczeniach ale nie posługuje się tylko logiką lecz w
> chwilach krytycznych włącza INTUICJĘ, która jest narzędziem
> niepowtarzalnym i jedynym w swoim rodzaju, gdyż pozwala Mu tworzyć nowe
> idee i następnie je materializować. A przy okazji dowiaduje się sam o
> [...]

Jakos nie bardzo pasuje mi obraz tego S(T)worcy do koncepcji Absolutu -
bytu, ktory mialby byc - jesli wierzyc tomistom, neotomistom & co. -
wieczny i niezmienny. Jesli jest dynamiczny, tworzy i materializuje idee
oraz wlacza intuicje, no to nie jest Absolutem, bo sie zmienia... Tak po
krotce.
Co do hasel typu > "Nie będziesz miał przed sobą bogów większych i
ważniejszych ode mnie" -"Jam jest Twoim Bogiem/Stwórcą" - "Jam jest twój
Bóg, który cię wywiódł z niewoli (umysłowej)" oraz ksiezowskich fraz
,,odnajdź Boga w sobie!", ,,niech Bóg się w tobie narodzi!" to sa takie
mantry hipnotyzerow w sutannach, ktorzy wmawiaja maluczkim, ze sa
wyrazicielami i przedstawicielami boga na ziemi.

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej