Re: Rozmowa ze Świadomością.

Subject: Re: Rozmowa ze Świadomością.
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.sci.filozofia,pl.soc.religia
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Sun, 1 Oct 2017 11:13:35 +0200

W dniu 2017-09-30 o 07:25, LeoTar Gnostyk pisze:

> Dopóki nie przeżyjesz doświadczenia, które sprawi że bezgranicznie
> zaufasz sobie, uwierzysz w siebie, dopóty będziesz widział swego Stwórce
> poza sobą poza moją/Twoją/naszą wspólną Świadomością. Wystarczy, że
> doświadczysz (a może tylko uzmysłowisz sobie), że jedynym s(T)wórcą jest
> Świadomość i doznasz Przeistoczenia z niedowiarka w osobę wierzącą bys
> dostrzegł, że Bóg (Stwórca) i Człowiek to jedno i to samo. Tyle tylko,
> że Człowiek, któremu ZAKAZANO bezpośredniego poznania jego S(T)wórcy
> musi dojrzeć do tego doświadczając przez większość swego życia a i tak
> [...]

Z każdym przeżytym kolejnym dniem, z każda kolejna godziną i minutą moja
świadomość coraz bardziej utwierdza mnie coraz bardziej że jestem
niczym. A już najmniejszy wpływ mam na swoja osobowość, łącznie z
ciałem. I to ma być fragment Boga/Stwórcy? I co z tego że nagle
niektórzy ludzie nagle ni z tego ni z owego zaczynają sobie uświadamiać
że są Napoleonem Bonaparte, czy Wandą Wasilewską, jakie z tego wyciągasz
wnioski? Co w tym wszystkim mogłaby zmienić wcześniejsza rodzicielska
edukacja seksualna potomka?