Re: Rozmowa ze Świadomością.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.sci.filozofia,pl.soc.religia
Subject: Re: Rozmowa ze Świadomością.
Date: Mon, 28 Aug 2017 16:22:10 +0200

CookieM pisze:

> Trochę to przypomina często powtarzane przez księży katolickich
> szczególnie w okresie Wielkiejnocy/Bożego Narodzenia pouczeń w stylu:
> ,,odnajdź Boga w sobie!", ,,niech Bóg się w tobie narodzi!" Za chwilę
> jednak wracają do Jezusa historycznego i siebie jako jego
> reprezentantów na Ziemi.

Skoro "skręcają" to znaczy, że albo nie do końca rozumieją co
wypowiadają albo zdają sobie sprawę z tego, że ich słuchacze zupełnie
niczego nie pojmują i należy tzw. wiernych prowadzić bardzo powoli i za
rączkę by nie stracić z nimi kontaktu i nad nimi kontroli bo powrócą do
egipskich ciemności.

LeoTar Gnostyk