Tragedia polskiego małżeństwa w Rimini.

1. Data: 2017-08-28 13:26:02

Temat: Tragedia polskiego małżeństwa w Rimini.
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Gdyby to się zdarzyło w Polsce, kibole i Młodzież Wszechpolska już dorwaliby
sprawców!!!

2. Data: 2017-08-28 14:43:43

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Wszyscy o tym mówią, wszyscy o tym myślą. Nigdy czarnej imigracyjnej plagi w Polsce!
PiS forever.

3. Data: 2017-08-29 11:15:40

Temat: Re: Tragedia polskiego małżeństwa w Rimini.
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 28 sierpnia 2017 13:26:04 UTC+2 użytkownik i...@g...pl
napisał:
> Gdyby to się zdarzyło w Polsce, kibole i Młodzież Wszechpolska już dorwaliby
sprawców!!!

Mam nadzieję, że sprawcy z Rimini zostaną złapani i osądzeni w Polsce (jak obiecuje
Ziobro). I pal sześć rozprawy i sądy - ale w polskim WIĘZIENIU zaznają takiego samego
"raju", jaki zgotowali swoim ofiarom!

4. Data: 2017-08-29 15:03:18

Od: sylvio <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Am Dienstag, 29. August 2017 11:15:41 UTC+2 schrieb i...@g...pl:

> Mam nadzieję, że sprawcy z Rimini zostaną złapani i osądzeni w Polsce (jak obiecuje
Ziobro). I pal sześć rozprawy i sądy - ale w polskim WIĘZIENIU zaznają takiego samego
"raju", jaki zgotowali swoim ofiarom!

Blizej bedzie do wiezienia watykanskiego. :-)

A w Polsce:

>Wyższa nagroda za Artura Walasa Kleibora

To on miał udusić 20-letnią Kaję a potem schować jej zwłoki w wersalce. Za pomoc w
schwytaniu 29-letniego Artura Walasa Kleibora policja wyznaczyła nagrodę w wysokości
piętnastu tysięcy złotych. Prokuratorzy wyślą do sądu wniosek o Europejski Nakaz
aresztowania , bo istnieje podejrzenie, że mężczyzna jest już za granicą. <

>W lokalu znaleźli zwłoki zamordowanej kobiety. Były skrępowane sznurem, kobieta
miała worek na głowie a jej ciało zostało owinięte kołdrą. <

(http://www.tvn24.pl)

5. Data: 2017-08-29 15:19:03

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 29 sierpnia 2017 15:03:19 UTC+2 użytkownik sylvio napisał:

> [...]
aresztowania , bo istnieje podejrzenie, że mężczyzna jest już za granicą. <

miała worek na głowie a jej ciało zostało owinięte kołdrą. <

No i?

6. Data: 2017-08-29 16:27:32

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 29 sierpnia 2017 15:03:19 UTC+2 użytkownik sylvio napisał:

> Blizej bedzie do wiezienia watykanskiego. :-)

Spoko. Jeśli Włosi będą chcieli pokazać, że im zależy na światowej opinii, to
przekażą Polakom tych bandziorów. A Ziobro nie odpuści.

7. Data: 2017-08-29 16:29:54

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 29 sierpnia 2017 16:27:33 UTC+2 użytkownik i...@g...pl napisał:

> Spoko. Jeśli Włosi będą chcieli pokazać, że im zależy na światowej opinii, to
przekażą Polakom tych bandziorów.

...którzy oby w polskim więzieniu zaznali nieustającej rozkoszy w dzień i w nocy.

> A Ziobro nie odpuści.

J.w.

8. Data: 2017-09-03 11:09:26

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Zatrzymano czterech... chłopaczków.
Ani chybi zapłacono im za przyznanie się. Włoska Policja ma "sukces" i finito ?

PS. I co z tego, że zgwałcona kobieta, choć wyraźnie deklarowała, że jest w stanie,
ich nie rozpozna? Wymyślą, że było za ciemno ?

9. Data: 2017-09-03 11:42:44

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-03 o 11:09, i...@g...pl pisze:
> Zatrzymano czterech... chłopaczków.
> Ani chybi zapłacono im za przyznanie się.

Bez wątpienia jesteś kretynką.

>Włoska Policja ma "sukces" i finito ?
>
> PS. I co z tego, że zgwałcona kobieta, choć wyraźnie deklarowała, że jest w stanie,
ich nie rozpozna?

Chyba tobie w twoich urojeniach.
http://natemat.pl/216331,wywiad-z-ofiara-gwaltu-w-ri
mini-okazal-sie-nieprawdziwy-polska-para-apeluje-o-p
oszanowanie-prywatnosci

Ja rozumiem, że mogłaś się dać oszukać przez publikację. Ja rozumiem, że
miałaś prawo w to uwierzyć.
Ale dlaczego powtarzasz te bzdury, gdy już zostały oficjalnie
zdementowane? Czyżby na waszych faszystowskich portalach zapomnieli o
tym wspomnieć?

> Wymyślą, że było za ciemno ?

Ty już nie musisz wymyślać, co koś wymyśli.
Czy twój mały móżdżek ogarnia, że oprócz rozpoznania przez ofiarę są też
inne dowody? Żyjemy w XXI wieku, ludzie w kosmos latają, a włoska
policja to nie plemię z Afryki środkowej biegające z dzidami i
przepaskami na biodrach...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2017-09-03 13:26:44

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> inne dowody?

Tiaaa... Inne. Nieważne jest rozpoznanie sprawcy - komuna cię dobrze wyuczyła tych
"innych" jak widać.

> Żyjemy w XXI wieku, ludzie w > kosmos latają, a włoska
> policja to nie plemię z Afryki środkowej biegające z dzidami i
> przepaskami na biodrach...

Masz nieaktualne poglądy na temat tych śeodkowoafrykańskich plemion. Te twoje "dzidy
i opaski" to oni tylko tobie i podobnym głupom na pokaz zakładają, a jak tylko
odjeżdżacie, wkładają dżinsy, biorą smartfony i iPody i oglądają ciebie jak się
jarasz ich pokazem ?

Niektórzy zaraz potem się pakują i jadą do Europy zgwałcić ci w Rimini żonę.
/->

Mafia POliwowa.
Przedszkole integracyjne :-/
Śmierć jak kromka chleba. // do różnych Kviatków i innych farbowanych Lisów
Polsat Viasat History - Afirmacja Hitlera!
No!