Śmierć jak kromka chleba. // do różnych Kviatków i innych farbowanych Lisów

1. Data: 2017-08-27 00:56:17

Temat: Śmierć jak kromka chleba. // do różnych Kviatków i innych farbowanych Lisów
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

http://www.tvn24.pl/magazyn-tvn24/willa-na-uboczu-ma
tka-szatana-i-plan-a-zamach-na-niespotykana-skale,11
4,2082

I setki innych zamachów - tych, które były i tych, które będą. Ciemna strona
multikulti. Powszednieją wam już te wiadomości, prawda? Europejska codzienność
właśnie tak ma wyglądać? Jak możecie tak łatwo się na nią godzić? Czy aby nie
dlatego, że mieszkacie w spokojnej, katolickiej Polsce, na której i tak wieszacie te
swoje psy?
:-\

2. Data: 2017-08-27 09:18:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-27 o 00:56, i...@g...pl pisze:
> [...]
>
> I setki innych zamachów - tych, które były i tych, które będą. Ciemna strona
multikulti. Powszednieją wam już te wiadomości, prawda?

Ale zrozumiałaś, że w tym przypadku zawiodły służby nacjonalistycznych
separatystów z Katalonii? Fanatycy religijni wykorzystali sytuację i
polityczne przepychanki lokalnych watażków, patrzących tylko na interes
własnej dupy.
Na własne oczy widzisz do czego prowadzi mieszanka fanatyzmu religijnego
z nacjonalizmem, ale nadal marzy ci się mieszkać wśród fanatyków
religijnych i nacjonalistów. Masz straszny bałagan w głowie.

> Europejska codzienność właśnie tak ma wyglądać? Jak możecie tak łatwo się na nią
godzić? Czy aby nie dlatego, że mieszkacie w spokojnej, katolickiej Polsce,

...która również ma w dupie współpracę (a właściwie tylko ta zacofana
część, która obecnie jest u władzy). Jedyne co jest w Polsce spokojne,
to barierki stojące pod sejmem. Tylko dyktatorskie rządy odgradzają się
od obywateli kordonami, bo doskonale wiedzą co mają za uszami i słusznie
się boją.
I nie bredź, że żyjemy w katolickiej Polsce. Żyjemy w państwie
wyznaniowym. Katolicy podobno wierzą w miłość do bliźniego, podobno nie
wolno im kłamać i w ogóle mają jakieś mityczne dziesięć przykazań, które
podobno każdy katolik zna na pamięć, a w rzeczywistości mają je w dupie.

> na której i tak wieszacie te swoje psy?

Masz urojenia. Faszyści i fanatycy religijni mieszkający w Polsce, to
nie cała Polska.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2017-08-27 12:41:46

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> ...która również ma w dupie współpracę

Współpraca ta, powiedzmy wprost, miałaby polegać na "SOLIDARNOŚCI EUROPEJSKIEJ",
czyli ze strony Polski na bezkrytycznym wykonywaniu wszystkiego, co tam Unia sobie
miłośnie umyśliła... względem dobra Polski, a jakże :->

> (a właściwie tylko ta zacofana
część, która obecnie jest u władzy).

Dzięki Ci Boże za to zacofanie! Cofnęliśmy się do NORMALNOŚCI. Dziecko będzie miało
matkę i ojca, a państwo zamiast promować LGBT skutecznie ściąga VAT, ukróciło mafię
POliwową i daje to rodzinom na dzieci.

> Jedyne co jest w Polsce spokojne,
to barierki stojące pod sejmem. Tylko dyktatorskie rządy odgradzają się
od obywateli kordonami, bo doskonale wiedzą co mają za uszami i słusznie
się boją.

Ciekawe, czego się bał twój marszałek Radosław Sikorski swego czasu, c'nie?
3->

> I nie bredź, że żyjemy w katolickiej Polsce.

Ja żyję w katolickiej. A ty to pewnie na Kaiężycu.

> [...]
wolno im kłamać i w ogóle mają jakieś mityczne dziesięć przykazań, które
podobno każdy katolik zna na pamięć, a w rzeczywistości mają je w dupie.

A ty zgrzytasz zębami, że nie dają się obrażać ani włazić sobie na głowę lewackim
odszczepieńców - źli katolicy, źli!

> na której i tak wieszacie te swoje psy?

Masz urojenia. Faszyści i fanatycy religijni mieszkający w Polsce, to
nie cała Polska.

Wystarczająco, abyś musiał tutaj przyjść, bo nie masz do kogo w realu szczekać.
Sąsiedzi po obu stronach to katolicy, co?
333-)

4. Data: 2017-08-27 14:31:55

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:
> Katolicy podobno wierzą w miłość do bliźniego, podobno nie
> wolno im kłamać i w ogóle mają jakieś mityczne dziesięć przykazań

Najwyraźniej stare kiejkuty musiały dostać z niemieckiej centrali rozkaz, żeby
konfidentów bezbożnych uzbroić w argumentację laicką, a konfidentów pobożnych - w
argumentację religijną. Ale stare kiejkuty to dziadostwo i Scheiss, toteż nic
dziwnego, że inspirowani przez oficerów prowadzących konfidenci pobożni nie wiedzą, a
jeśli nawet wiedzą, to ze strachu zapominają, że chrześcijanie obowiązani są miłować
bliźniego swego JAK SIEBIE SAMEGO, a więc - nie bardziej niż siebie samego. Wypływa z
tego sens taki, że umiłowanie uchodźców nie powinno prowadzić do zagłady miłującego,
ani nawet do ściągania na jego kraj i naród niepotrzebnych niebezpieczeństw. Dlatego
też byłoby dobrze, gdyby konfidenci pobożni zaczęli sprawdzać znajomość zasad religii
chrześcijańskiej u oficerów prowadzących, zamiast ślepo stosować się do instrukcji.

:) Głupcze.

5. Data: 2017-08-27 15:59:31

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-27 o 12:41, i...@g...pl pisze:

> [...]
czyli ze strony Polski na bezkrytycznym wykonywaniu wszystkiego, co tam Unia sobie
miłośnie umyśliła... względem dobra Polski, a jakże :->

Bredzisz.
Unia to również Polska. Jeszcze.
Jak się zapisujesz do klubu golfowego, to nie po to, żeby srać do dołków.

> część, która obecnie jest u władzy).
>
> Dzięki Ci Boże za to zacofanie! Cofnęliśmy się do NORMALNOŚCI.

Sranie do dołków we własnym klubie, to nie jest normalność.

> Dziecko będzie miało matkę i ojca,

A resztę rozstrzelasz?

> a państwo zamiast promować LGBT

Państwo nie promuje i nigdy nie promowało LGBT.
Państwo jest od tego, żeby chronić wszystkich obywateli.
Obrona swoich obywateli przed atakami homofobów (którzy nie potrafią
racjonalnie wytłumaczyć, dlaczego homoseksualiści spędzają im sen z
powiek... :)), to jeden z obowiązków państwa, które pobiera za to podatki.

> skutecznie ściąga VAT,

LOL :)

> ukróciło mafię POliwową i daje to rodzinom na dzieci.

LOL :)
Już ci to tłumaczyłem, że państwo niczego nie daje.

> [...]
> się boją.
>
> Ciekawe, czego się bał twój marszałek Radosław Sikorski swego czasu, c'nie?

Ciekawsze jest dlaczego uroiłaś sobie, że mój...

> Ja żyję w katolickiej.

Kłamiesz. Poniżej ci to udowodniłem.

> A ty to pewnie na Kaiężycu.

Nie. Nieszczęśliwie się złożyło, że mieszkam w Polsce wyznaniowej.

> [...]
>
> A ty zgrzytasz zębami, że nie dają się obrażać ani włazić sobie na głowę lewackim

Oni sami siebie obrażają tym, że co innego mówią, a co innego robią.
Gdy zaczniecie robić to o czym mówicie, to nie będę musiał się przed
wami bronić.

> [...]
>
> Wystarczająco, abyś musiał tutaj przyjść, bo nie masz do kogo w realu szczekać.
Sąsiedzi po obu stronach to katolicy, co?

Masz wystarczająco urojeń? Czy co tam chciałaś napisać, ale ci nie wyszło?

I nie przypominam sobie, żebym spotkał jakiegokolwiek katolika. Muszą
się dobrze kamuflować. Pewnie się wstydzą tych, którzy nazywają się
katolikami.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-08-27 20:37:09

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> (ciach pierdy)
> I nie przypominam sobie, żebym spotkał jakiegokolwiek katolika.

Spoko. Przypomnij sobie ostatnie wybory :->

> Muszą się dobrze kamuflować.

No cóż, nie nosimy MatkiBoski w klapach - tylko pewien znany SBecki kapuś TW Bolek
usilnie starał się być za katolika poczytywany. My swoje symbole nosimy na szyi pod
ubraniem.

7. Data: 2017-08-27 20:54:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-27 o 20:37, i...@g...pl pisze:

> [...]
usilnie starał się być za katolika poczytywany. My swoje symbole nosimy na szyi pod

Tak jak TW Wolfgang i Piotrowicz, nie? :)

Z ciebie taka sama katoliczka jak patriotka.
Jednego i drugiego nie rozumiesz :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2017-08-27 23:08:40

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 27 sierpnia 2017 20:54:02 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

Bolek usilnie starał się być za katolika poczytywany. My swoje symbole nosimy na szyi
pod ubraniem.

> Tak jak TW Wolfgang i Piotrowicz, nie? :)

Tych nie wybierałeś na prezydentów RP :->

> Z ciebie taka sama katoliczka jak patriotka.
> Jednego i drugiego nie rozumiesz :):)

Ty rozumiesz. Choć nie spotykasz.

9. Data: 2017-09-01 14:42:22

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Bredzisz.
> Unia to również Polska.
> Jeszcze.

Niestety.

> Jak się zapisujesz do klubu golfowego, to nie po to, żeby srać do dołków.

JA się do tego klubu nie zapisywałam. Zostałam zgwałcona do uczestnictwa w nim. A
raczej PODLEGANIA mu.

> Sranie do dołków we własnym klubie, to nie jest normalność.

To TWÓJ klub - i tak, będę ci do każdego dołka...

> A resztę rozstrzelasz?

NIE MA ŻADNEJ "RESZTY".

> Państwo nie promuje i nigdy nie promowało LGBT.

OK - nie państwo, tylko rząd _PO_ promował. Biedroniów i jajecznych przebierańców w
sukienkach pchając przed kamery gdzie tylko można jako mężożony stanu :->

> Państwo jest od tego, żeby chronić wszystkich obywateli.
> Obrona swoich obywateli przed atakami homofobów

O, jaki piękny podział: "swoi obywatele" i "homofobi" (czyt. nie-obywatele)!
Sam oto powyżej odruchowo prezentujesz POwską lewacką retorykę, którą ci z ambony
lewackiej wdrukowano.

> (którzy nie potrafią
racjonalnie wytłumaczyć, dlaczego homoseksualiści spędzają im sen z
powiek... :))

Potrafią. I tłumaczą. Nie będę powtarzać.

> LOL :)

Owszem - niektórzy nawet w pośpiechu sami wpłacają setki milionów "omyłkowo
zaległego". LOL

> Nie. Nieszczęśliwie się złożyło, że mieszkam w Polsce wyznaniowej.

Nikt cię tu nie trzyma - ty mieszkasz tu ledwie od lat kilkudziesięciu, a Polska
przyjęła chrzest w 966. Oczywiste jest, kto ma wyp...ć, kiedy mu się nie podoba.

> [...]

> Oni sami siebie obrażają tym, że co innego > mówią, a co innego robią.
> Gdy zaczniecie robić to o czym mówicie, to nie > będę musiał się przed

Zaczniemy. Sp... do Kanady możesz już teraz - w ślad za swoją ex premier.

10. Data: 2017-09-01 15:28:24

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-01 o 14:42, i...@g...pl pisze:

> Niestety.

> JA się do tego klubu nie zapisywałam. Zostałam zgwałcona do uczestnictwa w nim. A
raczej PODLEGANIA mu.

To dziwne. O ile dobrze pamiętam, to pisałaś, że skoro ludzie wybrali
taki rząd jaki wybrali, to ten rząd ma prawo rządzić i podejmować decyzje.
Czy nie ma?
Czy obecny rząd podejmując jakieś decyzje gwałci obywateli?

Jest jeszcze drobna różnica. Obecny rząd (zgodnie z twoją logiką) gwałci
swoich obywateli, a dodatkowo robi to łamiąc prawo.
Do UE weszliśmy nie łamiąc konstytucji, ani jakiegoś innego prawa.

> To TWÓJ klub - i tak, będę ci do każdego dołka...

A twoje pislamskie państwo, to twój klub.
Ja nie muszę srać do waszych dołków, sami sobie to robicie.

> NIE MA ŻADNEJ "RESZTY".

Zaklinanie rzeczywistości nie wychodzi ci zbyt dobrze.

> OK - nie państwo, tylko rząd _PO_ promował.

To tylko twoje urojenia.

> Biedroniów i jajecznych przebierańców w sukienkach pchając przed kamery gdzie tylko
można jako mężożony stanu :->

Twój rząd nie dość, że promuje przebierańców w sukienkach, to jeszcze
ich finansuje. I jakoś ci to nie przeszkadza.

> O, jaki piękny podział: "swoi obywatele" i "homofobi" (czyt. nie-obywatele)!

Czytaj ze zrozumieniem.
Homofobów państwo nie musi bronić, bo nie są atakowani. Nigdzie nie
napisałem, że nie są obywatelami.

> Sam oto powyżej odruchowo prezentujesz POwską lewacką retorykę, którą ci z ambony
lewackiej wdrukowano.

Nie. To tylko twoje urojenia wynikające z braku rozumienia tekstu pisanego.

> racjonalnie wytłumaczyć, dlaczego homoseksualiści spędzają im sen z
> powiek... :))
>
> Potrafią. I tłumaczą. Nie będę powtarzać.

Czytaj ze zrozumieniem: racjonalnie.

> Owszem - niektórzy nawet w pośpiechu sami wpłacają setki milionów "omyłkowo
zaległego". LOL

Niektórym US nie zwraca VATu miesiącami, celowo przedłużając terminy,
aby wykazać, że wzrosła ściągalność. LOL

> Nikt cię tu nie trzyma -

To religiantów nikt tu nie trzyma.

>ty mieszkasz tu ledwie od lat kilkudziesięciu, a Polska przyjęła chrzest w 966.

Nie. Polska nie przyjęła chrztu.
Tak samo jak nie można ochrzcić stodoły i tym bardziej stodoła nie może
przyjąć chrztu.
Chrześcijaństwo zostało narzucone siłą.

> Oczywiste jest, kto ma wyp...ć, kiedy mu się nie podoba.

Oczywiste jest, że to agresor ma wyp...ć.

odszczepieńców - źli katolicy, źli!

> Zaczniemy.

Obiecujecie to od setek lat... Już nikt normalny wam nie wierzy :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Polsat Viasat History - Afirmacja Hitlera!
No!
Autyzm to następstwo szczepień - badania.
dlaczego?
NOWE idzie... upsss, PRZYSZŁO!